שיווק ופרסום
ראובני פרידן בהחלטה מסקרנת: יובילו קמפיין לראשונה לגוף תקשורת
משרד הפרסום ראובני פרידן עם לקוח חדש ומסקרן וזאת לראשונה בתולדות המשרד: כלי תקשורת - עיתון ישראל היום. הקמפיין יוביל את ההשקה המחודשת של מהדורת סוף השבוע שנחשפה ב-ice, וכניסתו של עמית סגל לעיתון. על הרשתות: יוצר התוכן אלכס שולץ | כל הפרטים
מיתוג חדש לישראל היום. כפי שחשפנו לפני כשבועיים, קבוצת "ישראל היום" יוצאת כבר היום (חמישי) עם קמפיין פרסום חדש שיוביל את ההשקה המחודשת של מהדורת סוף השבוע.
את הקמפיין יוביל משרד הפרסום "ראובני פרידן" בניהולם של שירי הייסר ואסף גריס, תחת זיו קורן וניב חורש בעלי הקבוצה. מדובר בתקציב מסקרן עבור משרד הפרסום שרגיל לעבוד מול החברות הגדולות במשק בקמפיינים למותגים ולמעשה לא ערך והוביל קמפיין מעולם עבור גוף תקשורת.
הקמפיין יעלה בכלל ערוצי הטלוויזיה המובילים פרט לכאן חדשות, ערוץ 9 וערוץ הלא TV. הקמפיין גם יעלה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, בהן Facebook ו־TikTok, אותן יוביל אושיית הרשת אלכס שולץ.
כזכור, בין הכותבים החדשים במהדורת סוף השבוע החדשה של ישראל היום: פרשן חדשות 12 שעזב את ידיעות אחרונות לטובת כך, עמית סגל, שיוביל את הפרשנות הפוליטית של סוף השבוע, ועו"ד גיל ברינגר עם פרשנות משפטית.
כזכור, בין הכותבים החדשים במהדורת סוף השבוע החדשה של ישראל היום: פרשן חדשות 12 שעזב את ידיעות אחרונות לטובת כך, עמית סגל, שיוביל את הפרשנות הפוליטית של סוף השבוע, ועו"ד גיל ברינגר עם פרשנות משפטית.
עוד ב-
בכך, גם מגזין "ישראל שישבת" מתחדש בעיצוב, בכותבים ובמדורים חדשים. קובי אדרי יוביל את מדור הבישול השבועי, הילה אלפרט תחבוק מדור חדש שיעסוק בתרבות ובאוכל ובקשר בין השניים, שי גולדן והצלמת אבישג שאר-ישוב ישיקו את "הצד הטוב שלי", שישלב בין ראיון ופורטרט אישי, מבקר הטלוויזיה של "ישראל היום", ניר וולף, יכתוב מדור טלוויזיה חדש, ויסקור בכל שבוע את כל מה שחם על המסך הקטן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



