שיווק ופרסום

מכוון לבנות דור ה-Z: אגם בוחבוט מככבת בקמפיין חדש

מותג האופנה RUBY BAY הכריז על צירופה של הזמרת אגם בוחבוט כפרזנטורית החדשה שלהם: "מלאת כישרון המתאימה באופן טבעי ומושלם לערכי המותג ולסגנון שלו" 

 
מערכת ice | 
צילום טל עבודי
מותג האופנה הישראלי RUBY BAY, שנולד מתוך אהבה לבנות דור ה-Z ולרצון לייצר עבורן עולם אופנתי עדכני, מצרף לשורותיו את אגם בוחבוט כפרזנטורית חדשה.
על פי RUBY BAY, "אגם, מהשמות המוכרים והאהובים במוזיקה הישראלית, מביאה עמה סגנון אישי, כריזמה, אופנתיות ונוכחות טבעית המשתלבים באופן מושלם בערכי המותג. החיבור בין אגם ל- RUBY BAY נוצר מתוך התאמה לעולם התוכן של בנות הדור הצעיר ומתוך הבנה מעמיקה של סגנון החיים, ההעדפות והטרנדים המובילים אותו. אגם תוביל את המותג ותחליף את רומי פרנקל, ששימשה כפרזנטורית בשנה האחרונה והייתה שותפה לקמפיינים משמעותיים של רובי ביי". 
RUBY BAY הוקמה בשנת 2023 כמותג אופנה חדש לבנות דור ה-Z. המותג מציע קונספט צעיר, קליל ונינוח, עם קווים נקיים, צבעוניות הרמונית ונוחות מקסימלית, ומשלב בין אופנה עדכנית וחוויית קנייה ייחודית לבין מחיר נגיש. המותג הוא חלק מקבוצת פוקס.
מור ניסנבוים, מנהלת השיווק של RUBY BAY: "אנחנו נרגשים מההצטרפות של אגם למותג, היא זמרת ויוצרת מלאת כישרון המתאימה באופן טבעי ומושלם לערכי המותג ולסגנון שלו. אנו רוצים להודות לרומי פרנקל המדהימה על תקופה נהדרת ועל תרומתה המשמעותית למותג".
כזכור, מותג האופנה לגברים החדש CABO, פופ אפ, הושק בחודש שעבר על ידי השחקן/דוגמן בר ברימר, בן הזוג של אגם בוחבוט,  בקניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה