שיווק ופרסום

יצחק תשובה לא ציפה לזה: ישראכרט בשינויים דרמטיים לפני הגעתו

תקציב ענק של עשרות מיליוני שקלים בישראכרט עתיד להיקבע רגע לפני כניסת יצחק תשובה ועידן וולס. בגזרת השיווק והפרסום נפתח בחודשים האחרונים מכרז לחברת מדיה ועתה גם למשרד הפרסום הדיגיטלי - במה שיקבע מי יזכה באחד התקציבים הנחשקים בתעשייה. ישראכרט: "חלק מתהליך שגרתי לשיפור התוצרים והאפקטיביות. אין קשר לרכישה או לבעלי השליטה החדשים" | בלעדי
יהודה לוינגר | 
עידן ולס ,יצחק תשובה, רן עוז (צילום רון קדמי,פלאש 90, shutterstock, תמי בר שי)
חודש לאחר שקיבל היתר שליטה מבנק ישראל, והחותמת הסופית לרכישת ישראכרט - בעלי קבוצת דלק, יצחק תשובה, עתיד למצוא את עצמו עם שינויים בגזרה החמה של עולמות והשיווק והפרסום בענקית האשראי, לאור השינויים המרכזיים שנעשו בתקופה האחרונה.
יש לציין השינויים מגיעים דווקא לאור כך שסמנכ"ל השיווק, עמית שגיא, התפטר בחודש יולי האחרון וטרם מונה לו מחליף.
לאחר שחשפנו בחודש פברואר האחרון כי הנהלת ישראכרט פתחה בהליך מכרז לחילופי חברת המדיה, ל-ice נודע גם כי  בצל תקופת המעבר להנהלה החדשה, ומאז קבלת היתר השליטה, מובילה הנהלת ישראכרט מהלך דרמטי להחלפת משרד הפרסום הדיגיטלי K-Logic - המנהל תקציב של עשרות מיליוני שקלים בשנה.
ההחלטה, המעצבת את אסטרטגיית הפרסום הדיגיטלית של החברה לשנים קדימה, מתקבלת דווקא כעת - עוד לפני כניסתם של בעלי השליטה החדשים, יצחק תשובה ועידן וולס, ולפני כניסתו של המנכ”ל החדש.
את המהלך מובילה הנהלת השיווק בענקית האשראי, וזאת זמן קצר בלבד לאחר שהתפטר מתפקידו סמנכ"ל השיווק עמית שגיא. כעת, ללא סמנכ”ל שיווק קבוע בתפקיד, קובעת הנהלת השיווק, לכאורה, עובדות בשטח עבור הבעלים והמנהלים הבכירים החדשים.
בענף תוהים האם ראוי שמהלך כה משמעותי יבוצע דווקא על ידי הנהלה יוצאת, במקום להמתין לגיבוש האסטרטגיה החדשה על ידי ההנהלה הנכנסת. במה שהיה נראה שהיה ניתן להמתין עם ההחלטה על המכרז החדש במדיה ובדיגיטל ולא להגיע להחלטות מהירות.
בישראכרט הודפים את הטענות ואומרים כי ‎המהלך הנוכחי שנבחן הוא חלק מסדרה רחבה של  שינויים בשיווק והפרסום של החברה, שהתבצעו בשנתיים האחרונות בליווי מכרזים מסודרים ובניהול הגורמים המקצועיים - ולא ברמת מנכ"ל. 
לדברי ענקית האשראי בתגובה לכתבה,  במסגרת התהליך הוחלפו משרד הפרסום, הפרזנטורים, וניהול המדיה וזאת בעקבות הסיבה שהגיעו לסיום חוזה אחרי 9 שנים מולם,  עתה נבחנת כעת אופציה לשינוי בהתאם לצרכים וליעדים.
בישראכרט הוסיפו: "זה חלק מתהליך שגרתי לשיפור התוצרים והאפקטיביות. אין קשר לרכישה או לבעלי השליטה החדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה