שיווק ופרסום

רנואר עושה מהפכה ברשת: השיקה סניף עם שינוי ענק ללקוחות בישראל

רנואר עושה שינוי משמעותי בסניף של הרשת בביג פאשן באשדוד, אחרי שעבר שדרוג, הורחב והוטמעה בו טכנולוגיה שתשפר את חויית הקנייה שלכם
דסק צרכנות | 
רנואר (צילום מורן ישעיהו)
רנואר עושה שינוי משמעותי בסניף של הרשת ומשפרת משמעותית את חוויית הקנייה ללקוחות. אתמול (חמישי) נערך אירוע פתיחה חגיגי לסניף המחודש של רשת האופנה רנואר בביג פאשן אשדוד, זאת לאחר עשור של פעילות. החנות הורחבה בכ-150 מ"ר וכעת משתרעת על שטח של כ-700 מ"ר.
לצד השדרוג הפיזי, רנואר הביאה בשורה של ממש ללקוחות שלה ועושה שינוי משמעותי בחוויית הקניות שלהם, אחרי שהטמיעה טכנולוגיה חדשנית הכוללת קופות בשירות עצמי המאפשרות קנייה מהירה וללא צורך במוכר, וכן שערים חכמים שמתריעים על פריטים שלא שולמו.
סרג דרעי, טל מורד ושמעון אוחיון בהשקת הסניף המחודש של רנואר בביג פאשן אשדוד (צילום: שוקה כהן)
החידוש מהווה צעד נוסף של הרשת לשיפור חוויית הקנייה והתאמה לעידן הדיגיטלי. באירוע החגיגי של רנואר בביג פאשן באשדוד לקחו חלק בכירי הרשת ומתחם הקניות בהם: אלי ברקוביץ, בעלים רנואר, סרג דרעי, מנכ״ל רנואר, שמעון אוחיון, מנכ״ל ביג פאשן אשדוד. בנוסף אליהם לקחו חלק גם טל מורד וסופי גינזבורג, שמשמשים כפרזנטורים של המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה