שיווק ופרסום

רמי לוי שובר את הרשת: ''תמיד זה פוגע בול"

מהלך שיווקי המשלב בצורה יצירתית בין ערכים מסורתיים לטכנולוגיה עכשווית, הולידה את הסבתא שמברכת את הלקוחות באמצעות ה-AI כאשר הרשת מסבירה: "והשנה? החלטנו לתת גם ל-AI להצטרף אל סבתא - כדי שתוכלו לקבל את הברכה הכי מדויקת שיש"
כפיר אדר | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
רשת רמי לוי מובילה מגמה ויראלית בעולם הפרסום הישראלי עם השקת קמפיין ראש השנה הראשון מסוגו, פרסומת שנוצרה באמצעות בינה מלאכותית המציגה דמות של סבתא מרוקאית המברכת לקוחות לקראת השנה החדשה.
הרעיון החכם מבוסס על תובנה תרבותית עמוקה על כוחן הרגשי של ברכות הסבתות במשפחות ישראליות: "יש משהו אחד שתמיד עובד הברכות של סבתא. בין אם זה לפני מבחן, חתונה או חג היא לוחשת כמה מילים חמות, ותמיד זה פוגע בול", כתבו מטעם הרשת בפוסט המלווה את הסרטון.

המהלך משלב בצורה יצירתית בין ערכים מסורתיים לטכנולוגיה עכשווית, כאשר הרשת מסבירה: "והשנה? החלטנו לתת גם ל-AI להצטרף אל סבתא - כדי שתוכלו לקבל את הברכה הכי מדויקת שיש".
הדמות הדיגיטלית של הסבתא פונה בטון אישי ואוהב: "שלום ילדים יקרים שלי, כאן סבתא, רציתם לשמוע ממני? למדתי להשתמש ב-AI". הברכה עצמה שומרת על הסגנון המסורתי והחם של ברכות הסבתות: "אני רוצה לאחל לכם שנה מתוקה כמו צנצנת הדבש. תגידו לילדים לעזוב את הטלפונים בשולחן, הם לא איזה ביל גייטס הם תלמידים בבית ספר". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה