שיווק ופרסום
מגישת רשת 13 מתחילה לפדות מזומנים: קיבלה ג'וב חדש ונוצץ
ירדן הראל נבחרה להוביל את קמפיין המכירות של פרויקט מגדלי היוקרה AZOR מבית "צבי צרפתי ובניו" באזור
חברת הנדל״ן צרפתי צבי ובניו גאה להכריז על בחירתה של ירדן הראל - דוגמנית, שחקנית ומגישת טלוויזיה מהאהובות בישראל - כפרזנטורית בקמפיין של פרויקט היוקרה AZOR הראשון מסוגו באזור. הקמפיין בקונספט ראשון מסוגו בענף הנדל"ן וכולל סדרת דוקו-רשת בת 4 סדרות המעביר את חוויית הישוב ואיכויותיו דרך החוויה של ירדן הראל בכל פרק.
ירדן מתעדת את מסעה האישי לגילוי "היישוב הסודי" של גוש דן - אזור. פנינה ירוקה ומפתיעה בלב מרכז הארץ. כאשר בכל פרק חושפת ירדן זווית חדשה של המקום - דרך עיניה של יוצרת ישראלית שמגלה מחדש את החיים השקטים והקהילתיים, במרחק דקות מהעיר. בין פרקי הסדרה - קולינריה, ירוק ופתוח, קהילה וחוגים והפרויקט עצמו.
פרויקט AZOR הוא מהלך פורץ דרך בהתחדשות העירונית של היישוב אזור, ומשלב מגדלי יוקרה בעיצוב אדריכלי מוקפד עם סביבת מגורים ירוקה, פתוחה וקהילתית. הפרויקט מציע דירות 3-5 חדרים ומיני-פנטהאוזים במפרט עשיר, עם לובי מפואר, טרקלין עסקים, מועדון דיירים וקרבה לפארק אריאל שרון ולצירי התחבורה הראשיים.

משה צרפתי, ירדן הראל ורפי צרפתי. צילום: דרור סיתהכל
עוד ב-
לדברי משה צרפתי מנכ״ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו: "הבחירה בירדן הראל נובעת מהחיבור הטבעי שלה לערכים שמובילים אותנו בפרויקט וכחברה - משפחתיות, קהילתיות, איכות וסטייל. אבל מעבר לזה, זהו פרויקט אזור מציע הזדמנות אמיתית: לחיות במגדלי יוקרה עם אווירה כפרית, ירוקה ושקטה, במרחק של דקות מתל אביב. אזור נמצאת ברגע של פריצה - זה המקום שבו איכות חיים, נגישות והשקעה חכמה נפגשים". את הקמפיין הוביל משרד הפרסום והמיתוג סאביו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שווהעדי 11/2025/19הגב לתגובה זו0 0בנייה מצויינת. חברים שלנו גרים 4 שנים בפרויקט אחר שלהם.. עשו החלטה מעולה והם ממש שמחים על כך.סגור



