שיווק ופרסום

רותם סלע בבשורה לעצמאים בישראל: זה הקמפיין של בנק דיסקונט

הפרסומת של בנק דיסקונט, בליווי השיר "אספרסו מקיאטו", משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. בעזרת תסריט יצירתי ושימוש בלהיט בינלאומי, דיסקונט השיק את חשבון "לקוחות עסקיים עצמאיים" החדש
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי)
הקמפיין החדש של דיסקונט, שלווה בלהיט "אספרסו מקיאטו" של הזמר טומי קאש, נציג אסטוניה באירוויזיון 2025, כלל לא מעט הוצאות כספיות מטעם הבנק הוותיק. כידוע, הזמר המוכר הסכים למכור את להיטו תמורת כ-250 אלף שקלים לבנק דיסקונט, מהלך שעליו ניצח משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", כך על פי הפרסום באתר "מאקו".
במהלך הפרסומת, מספרת רותם סלע כי על אף האתגרים הרבים שעמם מתמודדים עצמאים רבים בישראל, בנק דיסקונט נחלץ לעזרתם. לדבריה, המצטרפים החדשים לבנק דיסקונט ייהנו מחבילת הטבות ייעודית לקהילת העצמאים בישראל.
בעת פתיחת חשבון "לקוחות עסקיים עצמאיים" חדש בדיסקונט, הלקוחות יוכלו ליהנות מחבילת הטבות שכוללת פטור מעמלות עו"ש עיקריות (גם בחשבון מט"ח), פטור מדמי כרטיס אשראי, הלוואת הצטרפות של עד 1,200 שקלים לתקופה של עד 84 חודשים החל מריבית פריים. בנוסף,  הלקוחות החדשים של דיסקונט ייהנו ממענק כספי או הלוואה ללא ריבית ו-600 שקלים במתנה. 
בזכות תסריט יצירתי, שימוש בלהיט בינלאומי, קצבי וקליט שחרך את המצעדים ברחבי העולם וקידום מהלך שעשוי להיטיב עם קהילת העצמאים בישראל, שמתמודדים בעתות שגרה ובחירום עם אתגרים רבים - הצליח בנק דיסקונט למשוך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. 
 
דבר המשרד 
כשהסתכלנו על הבריף מהצד, זה נראה לנו  די כיף - כל היום נשתה אספרסו מקיאטו ונפצח בריף ברגע. בניגוד למה שחשבנו, היינו צריכים לחפש לא מעט עד שמצאנו תובנה אמיתית ומנצחת שרלוונטית גם לעצמאים וגם למי שמסתכל עליהם מהצד.
בקיצור... לא הייתה שניה של הפוגתו.
סיפור מבניית הקמפיין 
הבנו שמדובר בקהל שבאמת צריך הכוונה וליווי פיננסי מקצועי שמותאם במיוחד לצרכים שלו. יצרנו את הצעת הערך הטובה ביותר עבורו ובבחירה של העצמאי בדיסקונט – יש לו דאגה אחת פחות. 
לצורך צילום הסצנה של הדיקור של רותם סלע, הבאנו במיוחד את ראש תחום דיקור באחת מקופות החולים הגדולות בארץ. כך יצא שהפרזנטורית שלנו נהנתה מדיקור מקצועי במהלך הצילומים. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
יש פה חיבור די נדיר בין תובנה מאוד חזקה ללהיט עכשווי שישב עליה פשוט בול.
ברגע שמצאנו את החיבור הזה, הבנו שיש לנו את זה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
משפט? שיר שלם! אבל הכי נתפס זה שכולם מבקשים קצת שנצ'ונה בלי טלפונ'ה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
האספרסו והמקיאטו כמובן. בואו נגיד שלא היה חסר קפאין ביום צילום הזה.
קרדיטים 
אדלר חומסקי ורשבסקי:
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
סופרווייזרית: קרן רייבנבך וליאל טוביהו
תקציבאיות: חן סגל, רותם סיני והדס עמר
מפיק: נעמה בר־שלמה (הדומי) ודור לב
מנהלת קראייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
צוות קראייטיב: אליהו גל ורון פולק
מנהל ממשקים: ליאור בן-שלום הירש
עבודת פוטושופ: בועז רוזנברג ואיל אורלי
טראפיק: דקל דוד
מדיה קום: שירי פרידמן, עינת מוניס, יונית כהן ברק
גו: עדי איכלר, שירן גנץ, מרום דוידי
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה 
עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר בירן
דיסקונט
מנהלת אגף דיגיטל ושיווק: קרן מסינג- רותם
מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית: יעל ברמק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה