שיווק ופרסום

חותמת על הצ'ק: קים אור אזולאי מקבלת שוב את הפרויקט הנוצץ

חותמת על הצ'ק: קים אור אזולאי שכבשה את המדינה מאז שפרצתה לחיינו בתכנית "הבנים והבנות", מקבלת שוב את הפרויקט הנוצץ
צוף צימרינג | 
קים אור אזולאי (צילום ויקיפדיה/ טל עבודי)
השחקנית ומנחת הטלוויזיה קים אור אזולאי, תמשיך בשנה נוספת כפרזנטורית של מותג היגיינת הנשים המוביל "קוטקס" והצטלמה לקמפיין המשך שמקדם את נרמול השיח בנושא המחזור החודשי, כך נודע היום (רביעי) ל-ice.
הקמפיין פונה לבנות נוער ושובר מוסכמות סביב נושא המחזור החודשי, תוך יצירת שיח פתוח, כנה ונגיש. באמצעות שפה צעירה ולא מתנצלת, המותג מבקש להציג את המחזור כחלק טבעי מהחיים - כזה שאין צורך להסתיר או להתבייש בו, אלא להבין, לקבל ולדבר עליו.
קים מסרה ל-ice: "אני גאה להוביל גם ב-2026 את הקמפיין של קוטקס, שממשיך להציב במרכז שיח פתוח, טבעי ומעצים על המחזור החודשי. זהו מסר חשוב במיוחד עבור נערות צעירות. אני שמחה לקחת חלק במהלך ששובר טאבו ומעודד פתיחות וביטחון עצמי". 
הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום מקאן, יעלה במגוון פלטפורמות דיגיטליות וברשתות החברתיות, וילווה בפעילות תוכן שמטרתה לחזק תחושת ביטחון, נרמול הנושא ושיח פתוח בקרב נערות צעירות. במסגרת המהלך יחולקו למשתתפות  חולצות עם מסר מנרמל, נוכח, חזק ולא מתנצל שהן מזדהות איתו.

צילום: רוני בר​
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה