שיווק ופרסום

מי פנוי באלנבי: איש השיווק של חודש אוקטובר - סמנכ"ל ב-GetTaxi נמרוד מאי

סמנכ"ל השיווק הבינ"ל נבחר בזכות האפליקציה באמצעותה ניתן להזמין מונית ולדרג שירות. 600 מוניות הצטרפו לשירות, 200 אלף הורידו את האפליקציה
5,000 הזמנות ביום. נמרוד מאי (צילום: ניר פקין) (צילום ניר פקין)
סמנכ\"ל השיווק הבינ\"ל של חברת GetTaxi, נמרוד מאי, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, לאיש השיווק של חודש אוקטובר. הבחירה במאי נעשתה בזכות המהפכה שהובילה החברה שבמרכזה החדרה של מוצר ושירות חדשניים להזמנת מוניות באמצעות אפליקציית סמארטפון, וגרימה לשינוי משמעותי של הרגלי שימוש וצריכה בתחום הזמנת המוניות.
מאי משמש כסמנכ\"ל השיווק של החברה מאז הקמתה. בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ\"ל שיווק וקהילות של חברת Incredimail, ראש מחלקת השיווק בערוצי דיסני ישראל, ומייסד ובעלים לשעבר של \'הגבינרייה\'.
האפליקציה של GetTaxi מבוססת על \"שירות מבוסס מיקום\" ומאפשרת להזמין מונית בלחיצת כפתור מהסמארטפון, תוך איתור המונית הקרובה ביותר. בסוף הנסיעה ניתן לדרג את השירות שניתן על ידי הנהגים, ובכך נוצרת אצלם מוטיבציה לשיפור השירות.
באיגוד השיווק טוענים כי \"המחשבה השיווקית מאחורי GetTaxi היא בראש וראשונה נוחות. החברה רואה את עצמה כנותנת שירות חדשני להזמנת מוניות\".
בשנתיים מאז קיימת החברה, הצטרפו לתחנת המוניות של GetTaxi בישראל מעל 600 נהגים ומוניות מתחנות מסורתיות, ובכך הפכה החברה לתחנת המוניות הגדולה ביותר במדינה. בישראל לבדה הורידו את האפליקציה כ-200 אלף איש שמבצעים כ-5,000 הזמנות ביום, כאשר החברה ממשיכה להציג גידול של כ-50% מדי חודש - הזמנות של מוניות והכנסות מנסיעות.
במקביל, בשנתיים אלה השלימה החברה חדירה משמעותית גם באנגליה ורוסיה. בקרוב תושק גם בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד וניו יורק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיע לו לגמרי, תותח (ל"ת)
    גלית 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שירות מעולה, בעיקר מאז הוספת האשראי
    סטלה 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומלץ!
    סגור