שיווק ופרסום
טמבלר תשיק לראשונה אפשרויות פרסום במובייל: הרשת תהיה רווחית כבר השנה?
פייסבוק וטוויטר רוצות להרוויח, וכך גם Tumblr שהחלה לאפשר למפרסמים ומשתמשים פרטיים לקדם את תכניהם ברשת בעלות של דולר לפוסט
נראה כי הרשתות החברתיות ממצות את תקופת החסד שלהן כפלטפורמות לא רווחיות. מאז השקת המנייה שלה, פייסבוק לחוצה על החזרת הכסף לבעלי המניות, ומנסה להגדיל את הרווחיות שלה בעזרת פרסום ממומן. טוויטר מנסה להפוך לחברה רווחית באמת על ידי השקה של פלטפורמה מתקדמת וחזקה יותר עבור מפרסמים, ועכשיו תורה של Tumblr שמכננת להיות רווחית כבר השנה, בפעם הראשונה.
לפני שנה, Tumblr החלה לאפשר למפרסמים גדולים ומשתמשים פרטיים כאחד לקדם את התכנים שלהם בתוך הרשת החברתית בעלות של דולר לפוסט. הצעד הבא הוא להביא את הפרסום הממומן למובייל ואולי, בפעם הראשונה אי פעם, לסגור את השנה כחברה רווחית.
בראיון לבלומברג, חשף סגן מנהל המוצר בחברה, דרק גוטפריד שחברות יוכלו לקדם את הבלוגים שלהם או פוסטים ספציפיים באפליקציות האייפון והאנדרויד כבר במחצית הראשונה של השנה. אחרי שמנגנון הפרסום החדש עבר בדיקה פנימית, מחפשת החברה שותפים אסטרטגיים להשקת השירות.
Tumblr, שכמו רשתות חברתיות רבות מקבלת יותר תנועה דרך המובייל מאשר הדסקטופ, מה שהופך את הפרסום באפליקציות להגיוני ונצרך הרבה יותר. לעומת פייסבוק או טוויטר, ב-Tumblr אין יחס מיוחד לחברות מסחריות ואין פלטפורמה ייעודית עבורם (בדומה ל-Facebook Page). חברות ופרופילים פרטיים מקבלים את אותם כלים, גם בנוגע לפרסום ממומן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


