שיווק ופרסום

שימו לב מה נכנס לפה: משאית זבל ברמה"ש הפכה לפרסומת לתזונה נכונה

'שמעוני פינקלשטיין ברקי' בשיתוף עיריית רמה"ש וחברת מועצת העיר דוברת וייזר עשו שימוש יצירתי במשאית הזבל המוכרת, בקמפיין לעמותת 'מהיום' שמקדמת אורח חיים בריא
פה גדול אוכל הכל. משאית הזבל ברמת השרון (צילום יח"צ)
קמפיין חדש של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי ועיריית רמת השרון, לעידוד תזונה בריאה בתקופת הקיץ עבור עמותת מהיום מראה שמחשבה יצירתית שלוקחת בחשבון את המשאבים הזמינים יכולה להוליד תוצאה מעניינת.
במסגרת שיתוף פעולה של משרד הפרסום, עמותת \'מהיום\' וחברת מועצת עיריית רמת השרון דוברת וייזר, הפכה משאית הזבל העירונית לפלטפורמת מדיה שמצליחה לתקשר את המסר הבריא של העמותה שפועלת לקידום אורח חיים בריא ותזונה נכונה.
אל הפתח האחורי של הרכב לפינוי אשפה, אליו מרוקנת הפסולת, הוצמדה תמונה של שפתיים פתוחות, מלוות בכיתוב: \"מהיום מקפידים על תזונה נכונה ושמים לב מה מכניסים לפה\".
פה גדול אוכל הכל. משאית הזבל/מדיה של רמת השרון
פה גדול אוכל הכל. משאית הזבל/מדיה של רמת השרון
יוזכר כי שיתוף הפעולה בין רמת השרון למשרד הפרסום אינו הראשון (ומן הסתם גם לא יהיה האחרון). העובדה שבעלי המשרד גר בעיר ומעורה בנעשה בה, מביא את הצדדים לשיתוף הפעולה הטבעי, כאשר במקרה הזה עמותת \"מהיום\" היא שיוצאת נשכרת. בפעם הקודמת הייתה זו קבוצת הכדורגל העירונית שזכתה ל תמיכה יצירתית מצד משרד הפרסום.
בפרויקט יפעלו להנחיל ערכים בריאותיים ולהטמיע מושגים של תזונה נכונה בקרב הילדים בבתי-הספר, מתוך ראייה חינוכית כוללת של הטמעת ערכים בגיל צעיר - בשיתוף פעולה מלא עם התלמידים, העירייה, אגף החינוך, הנהלות בתיה\"ס ונציגי ההורים.
חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך, דוברת וייזר, הוסיפה: \"ההירתמות של גורמים רבים כל כך לפרויקט זה, מוכיחה עד כמה הנושא משמעותי ועד כמה חשוב לכולנו לפעול ולהירתם יחד לפרויקט הזה של הטמעת אורח חיים בריא לילדי רמת השרון. כמי שמטפלת, לילות כימים, בנושא החינוך ברמת השרון, נושא שכה יקר לליבי וכיו\"ר הוועדה למניעת התמכרויות, אני רואה קשר הוליסטי וממשק ישיר להטמעת אורח חיים בריא ועידוד לשת\"פ בנושא הזה בין כל הגורמים בקהילה. שיתוף הפעולה ואיחוד כוחות למען המטרה החשובה, תהיה הדרך הטובה ביותר להנחיל ערכים בריאותיים ולהטמיע מושגים של תזונה נכונה בקרב ילדינו\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זבל של עבודה (ל"ת)
    שי 06/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עוד יזומה מסריחה. כמו זבל.
    העמותה לחיזוק האגו 06/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש משרדי פרסום שמעלים קמפיינים למטרה אחת ויחידה. לעשות את המינימום כדי להגיש את הקמפיין לתחרויות נלוזות קיקיוניות בחו״ל כדי לזכות בפסלונים חסרי משמעות על קריאטיביות. חבל שעיתון/מגזין כה מכובד ונחשק כמו אייס נותן קרדיט ליזומות שמריחות רע כמו משאית זבל מקום ובמה. סחתיין שמעוני.
    סגור
  • 3.
    הפה מוכר לי מאוד, של איזו רמת שרונית שת_עתי (ל"ת)
    דן 06/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אולי קודם יפתרו את הבעיה
    המאחר העצבני 06/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל משאיות הזבל ברמת השרון תוקעות את התנועה ברחובות העיר דווקא בין 07:30 ל-08:30 והופכים את כל הנהגים התקועים והמאחרים לעצבניים.
    סגור
  • 1.
    מבריק
    בן קויתי 06/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט מהלך מהמם, כן ירבו
    סגור