שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של 'אפוסתרפיה ישראל' עובר למשרד LEAD של רמי יהודיחה
Lead זכה במכרז שערכה אפוסתרפיה, ויחליף את 'אברהם' שטיפל בחברה עד לאחרונה. מנכ"ל החברה מיכל שנל: "התקשרות שנועדה לקדם תהליך מיתוג"
משרד הפרסום Lead מקבוצת אדלר חומסקי, בבעלותו של רמי יהודיחה זכה במכרז שערכה חברת אפוסתרפיה ויחליף את משרד הפרסום אברהם שטיפל בחברה עד לאחרונה - כך נודע לאייס.
על פי \'יפעת בקרת פרסום\' רשם התקציב של אפוסתרפיה זינוק משמעותי במהלך השנה החולפת. ב-2013 נאמד התקציב בכ-127 אלף דולר בלבד במחירי מחירון ואילו במהלך 2014, עד לנקודה זו עומד התקציב על כ-500 אלף דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-800 אלף שקלים.
לדברי רמי יהודיחה, מייסד ומנכ\"ל משרד הפרסום LEAD, \"שמחים להצטרף לחברת אפוסתרפיה, שהיא מובילת שוק הן ברמה המקומית והן הבינלאומית. אנו מצפים לעבודה המשותפת וגאים שנבחרנו מבין שורה של מתמודדים במכרז\".
אפוסתרפיה היא חברה בינלאומית, מפתחת ומיישמת שיטת טיפול רפואי כחול לבן, פרי פיתוחם של רופאים ישראלים מתחום האורתופדיה ורפואת הספורט. הטיפול מותאם אישית, אינו ניתוחי ואינו תרופתי, ומבוסס על מכשיר רפואי ביומכני הנותן מענה לבעיות של מפרקי הגפיים התחתונות והגב. לחברה מרכזי טיפול בארץ ובעולם. מרכזי הטיפול בישראל ממוקמים בהרצליה, ירושלים וחיפה ובעולם בבריטניה, סינגפור וארה\"ב.
מנכ\"לית \'אפוסתרפיה\', מיכל שנל: \"אנו שמחים על ההתקשרות עם משרד הפרסום Lead, אשר נועדה לקדם תהליך מיתוג פרסומי ושיווקי של החברה ולהביא לידי ביטוי את המהלכים וההשקעות שעושה החברה ואת הצמיחה שלה - בארץ ובעולם\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מה יש לדווח על תקציב כזה זעיר? (ל"ת)אייל 07/2014/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.לקוח זועה!!! מחליף כל שנה שנתיים משרד פרסוםהנואש 07/2014/28הגב לתגובה זו0 0הכל BTL ומבלבלים את המוח כמו תקציב של 10 מליון. שומר משרדו ירחק.סגור


