שיווק ופרסום

השלב הזמני ב'לעומק התודעה' הסתיים: מסתמן שתקציב אירוקה עובר ל'אברהם'

לפני 3 חודשים נפרדה אירוקה מדייויד אדלשטיין והתקציב הופקד באופן זמני ב'לעומק' שטיפל לפני כן בדיגיטל. כעת נראה כי 'אברהם' הוא בחירת הרשת
מימין: יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל (צילום יח"צ)
לאחר 3 חודשים שבהם טופל תקציב הפרסום של רשת האופטיקה אירוקה בידי משרד הפרסום לעומק התודעה באופן זמני - מסתמן כי החלטת הרשת היא להעביר את התקציב לידיו של משרד הפרסום אברהם - כך נודע לאייס.
כזכור, לפני מספר חודשים החליטה רשת \'אירוקה\' לסיים את הרומן הארוך שלה עם משרד הפרסום DAVID בבעלותו של דייויד אדלשטיין. ההתקשרות הסתיימה בטרם בחרה הרשת משרד פרסום חדש וכפתרון זמני בחרה להפקיד את מלוא התקציב בידיו של מי שטיפל בגזרת הדיגיטל של החברה - \'לעומק התודעה\'. בחברה החליטו כי לקראת עונת החגים יכירעו לגבי זהות המשרד שיטפל במלוא התקציב כאשר המועמדים היו פרסום אברהם ולעומק התודעה.
לאחר סבב פגישות שבהן הוצגו בפני אירוקה יכולותיו של כל משרד, כשברקע כבר יצא לדרכו קמפיין אחד באמצעות \'לעומק התודעה\' החליטה הרשת ללכת עם \'אברהם\' בבעלותם של יריב אברהם, ניסים מויאל ודודיק כץ כאשר היתרון המוביל שלו על פני השאר היה הנסיון הרב שלו עם מותגים מעולם האופנה.
ב-5 השנים האחרונות, תקציב הפרסום של רשת אירוקה נע בין 1.5 מיליון דולר ל-2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקל, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה