שיווק ופרסום
ואלו הזוכים: המכללה האקדמית כנרת בחרה ב'ירקוני' ו'בן חורין אלכסנדרביץ''
המכרז שיצא לדרכו לפני 3 חודשים וכלל שירותי יח"צ ופרסום הסתיים עם בחירת שני המשרדים. תקציב הפעילות השיווקית צפוי לעמוד על 3.5 מ' שקל
לאחר 4 שנים של עבודה משותפת עם משרד הפרסום ליאו ברנט - המכללה האקדמית כנרת בחרה בפרסום ירקוני בבעלותו של ג\'רי ירקוני לטיפול בתקציב הפרסום שלה, עם תום המכרז שיצא לדרכו לפני 3 חודשים - כך נודע לאייס. בשלב הגמר של המכרז על תקציב הפרסום של המכללה התמודדו בנוסף ל\'ליאו ברנט\' גם \'מקאן ואלי\' ו\'בורודה קפלן\'.
במקביל לבחירת משרד הפרסום החדש, המכללה ניהלה הליך מכרזי לבחירת משרד לייעוץ תקשורתי. במכרז זה זכה בן חורין אלכסנדרוביץ בבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ\'. מולו התמודדו במכרז גם גיא אופק, ו\'פאר לוין\' בבעלותם של ממי פאר ואיתן לוין.
יש לציין כי המכרז, לפחות בגזרת הפרסום, לא כלל הצגת כיוון אסטרטגי וקריאטיבי עתידי למכללה, אלא בחינה של יכולות המשרד ותיק העבודות. במכללה גם הפרידו בין העובדה שבינה לבין \'מקאן ואלי\' קיים שת\"פ בלימודי פרסום במסגרתו בכירי מקאן מרצים לסטודנטים, ונראה כי עובדה זו לא העניקה למקאן יתרון כלשהו. על פי הערכות - תקציב הפעילות השיווקית הכוללת צפוי לעמוד על כ-3.5 מיליון שקלים.
מאיר בן אלחנן מנהל מערך השיוווק והיח\"צ של המכללה האקדמית כנרת אישר את הפרטים ואמר לאייס: \"לאור האתגרים העומדים בפני המכללה, ולקראת חגיגות ה-50 להיווסדה הנהלת המכללה בחרה לתת דגש על נושא יחסי הציבור ולהיערך אסטרטגית לקראת אתגרים אלה בשילוב של משרד יח\"צ מוביל עם משרד פרסום מקצועי בעל הבנה בתחום הלימודים\". עוד הוסיף בן אלחנן \"בהזדמנות זו אנו רוצים להודות לצוות המקצועי והמסור של ליאו ברנט על 4 שנות עבודה משותפת\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.יצליח לכינרת (ל"ת)דודי 09/2014/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.גרי מלך האקדמיהעובר ושב 09/2014/14הגב לתגובה זו0 0תותחים עם שירות טוב בלי פלצנות תלאביביתסגור
-
13.אין על החברה של ג'רירונן 09/2014/14הגב לתגובה זו0 0שמח בשבילכם. אתם ראויים לכול שבח.סגור
-
12.ירקוניגיל 09/2014/14הגב לתגובה זו0 0משרד מקצועי. כנרת בידיים טובותסגור
-
יצרני תוצאותמניסיון 09/2014/15הגב לתגובה זו0 0יצרני תוצאות.סגור
- טען עוד
-
11.שאפועוד לקוח 09/2014/14הגב לתגובה זו0 0שנה טובה לג'רי והמשרד.סגור
-
10.מקצועניםלקוח של ירקוני 09/2014/14הגב לתגובה זו0 0פשוט מקצוענים. פשוט בני אדם. כינרת אתם זכיתםסגור
-
9.לבד בצפוןרון 09/2014/14הגב לתגובה זו0 0חבל שאין כמותם עוד בצפון..אנחנו נהנים מהם כמשרד הפרסום אחרי שנים עם מדינת תלאביבסגור
-
8.זה לא משרד פרסום בכללמכיר מבפנים 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0בחירה מטופשת...סגור
-
7.בחזרה לעבר. משרד של אינצ׳ים. עלאק אסטרטגיה. (ל"ת)משקיף 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.שאפו. שיהיה בהצלחהמאיה 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0משרד מצוייןסגור
-
5.בן חורים משרד מדהיםסתם אדם 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0איזה כיף למכללה שבחרה במשרד הזה. כל אחד מהאנשים שם מקצוען אמיתי.סגור
-
4.משהו מוזכר במכרזים האחרוניםמהענף 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0בכולם מנצח בן חורין ואלכסנדרוביץ? מה קורה כאן? איך הם מנצחים בהכל?סגור
-
3.פרגון לג'ריעברייה 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0ירקוני - תותחים.סגור
-
2.הפכו למשרד של האקדמיותעידן 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0שם בבן חורין...סגור
-
מנהל שיוק מדופלם 09/2014/16הגב לתגובה זו0 0המנהל שיוק שלהם הוא ברמה נמוכה מאוד לפחות הם לקחו משרד פרסום עם ניסיון בתחום האקדמיהסגור
-
1.בחירה ראויה ... (ל"ת)מיקי 09/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור


