שיווק ופרסום

לחיים: יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת המזון 'יינות ביתן'

הרשת שהוקמה ב-1993 כחנות יין קטנה באשקלון צמחה לרשת סופרמרקטים בפריסה ארצית עם 66 סניפים. תקציב הפרסום עומד ב-2014 על כ-15 מ' שקל
רמי יהושע (צילום יח"צ)
דווקא לאחר החגים - משרד הפרסום יהושע TBWA מצרף לרשימת לקוחותיו את רשת המזון השלישית בגודלה בישראל - יינות ביתן.
רשת \'יינות ביתן\' הוקמה ב-1993 על-ידי נחום ונורית ביתן, ובתחילת דרכה היתה למעשה חנות יין קטנה באשקלון. ההצלחה בזירה המקומית הביאה את הזוג ביתן לפתוח כעבור כשנתיים סופרמרקט ראשון בעיר הדרומית, שממנה התפתחה הרשת. במהלך השנים, רכשה הרשת מספר סניפים והתרחבה, עד לרכישת רשת מחסני כמעט חינם אשר הכפילה את גודל הרשת ל-66 סניפים הפרוסים מאילת שבדרום ועד מעלות שבצפון.
לאחרונה השיקה הרשת שת\"פ עם Cal מועדון לקוחות משותף על גבי כרטיס אשראי. מועדון הלקוחות החדש יפעל תחת המותג Family CARD ויעניק מגוון רחב של הטבות ברשת ומחוצה לה. החיבור ל-Cal שימש ליהושע TBWA כיתרון לקבלת תקציב הפרסום של \'יינות ביתן\' שכן המשרד נכלל על מערך הפרסום של חברת כרטיסי האשראי לצד GIN וגורני אינטראקטיב.
לדברי ארז אייזנברג, סמנכ\"ל השיווק של הרשת: \"לאחר בחינה של מספר משרדים בחרנו במשרד הפרסום יהושע TBWA. הרשת עברה לא מעט שינויים לטובה בשנים האחרונות ואין הזדמנות סמלית יותר מתחילת השנה לצאת לדרך חדשה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה יניב תועלת למותג ולרשת וכי הניסיון המקצועי של צוות יהושע TBWA יוביל אותנו למחוזות מוצלחים\".
רשת \'יינות ביתן\' מחזיקה בתקציב פרסום שאינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הרשת עמד על 5 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2013 ועל כ-5.4 מיליון דולר נכון לעכשיו ב-2014. בפועל מדובר בכ-15 מיליון שקלים שעד עכשיו טופלו על ידי משרדים מקומיים בזירת אשקלון כדוגמת בלאנקו.
עינת יוזנט רביד, מנכ\"ל יהושע TBWA: \"אנו שמחים על הבחירה של רשת \"יינות ביתן\" במשרדנו. הרשת מייצגת עבורנו את החומרים שמהם עשויים סיפורי הצלחה ואני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו יניב פירות משובחים\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נקמה בלבד
    רפי 11/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שאופטימום לקחו ליהושוע את הרמוניה הגיע הנקמה.אין שום סיבה אחרת.והם צודקים
    סגור
  • 5.
    החלטה שגוייה
    אלי וידס 10/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי ורני צים ידעו עם ספקים איכותיים ולא יקרנים כמו משרד פרסום one נחום ביתן רק מבזבז
    סגור
  • 4.
    (ל"ת)
    מי אמר מיסטר זול . 10/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איזו טעות של שני הצדדים
    אייל 10/2014/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהושע הוא משרד גדול. ככה לפחות כתוב ביפעת... הוא לא יכול להרשות לעצמו בתחום כזה (ריטייל מזון) לקחת מותג מהליגה השלישית. עדיף לו לשבת בצד ולחכות לאחד הגדולים מאשר להתלכלך עם כזה מותג גם אם זה יקח שנים. אבל כנראה שרמי יהושע לא יכול להתאפק. גם כשאתה מספר 4 האופי שלך לא משתנה. ויינון ביתן? מה הם צריכים משרד פרסום כמו יהושע? הם מתכננים לעשות קמפיינים גדולים בטלוויזיה? זו הרי ירייה ברגל. עדיף להם לעבוד בלי משרד פרסום ולהסתפק בסטודיו שיעשה להם עבודת עיצוב טובה ואולי בעוד גוף שיעשה להם מידי פעם פעילויות גרילה בולטות. יהושע בטח לא לקחו את התקציב בשביל לעשות גרילה...
    סגור
  • 2.
    עינת יצאה נורא יפה בתמונה (ל"ת)
    נחמה 10/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה סקסי בערך כמו...
    חיים יבין 10/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנון אברמוביץ'
    סגור
  • אנשים כמוך לעולם לא (ל"ת)
    יבינו פרסום 10/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור