שיווק ופרסום
חצי שנה לאחר שהתקציב עבר לראובני פרידן: תדיראן עולה לאוויר עם פרסומת ושפה חדשה
מותג המזגנים משיק שפה חדשה בכיכוב תיקי דיין ובאמצעות ראובני פרידן. על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%
חצי שנה לאחר שראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של תדיראן, משיק המותג שפה פרסומית חדשה, תחת המסר "80% מהמתקינים בישראל ממליצים על תדיראן, אפילו לאימא שלהם".
את השפה החדשה מובילה השחקנית תיקי דיין המגלמת אמא ישראלית טיפוסית שגאה בבנה מתקין המזגנים. המהלך כולל מספר סרטי טלוויזיה, קמפיין מובייל, מתחם תוכן בוואלה, פעילות פרפורמנס בדיגיטל ותשדירי רדיו בתקציב מדווח של 8 מיליון שקלים.
על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%. המטרה ב-2015, לדבריהם, היא לחזק את המובילות של המותג ולהגדיל את נתח השוק, בין השאר באמצעות ביסוס מערכת היחסים עם קהל המתקינים.
מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק של תדיראן: "במחקרים אסטרטגיים שערכנו בקרב מתקיני המזגנים, שאלנו אותם איזה מזגן הם בוחרים עבור האדם היקר להם ביותר - אמא שלהם. שמחנו לגלות שרובם המכריע הצהירו שהתקינו לאמהות שלהן תדיראן, בזכות האמינות של המותג והטכנולוגיה המתקדמת שלו. בראובני פרידן זיהו את הנתון הייחודי הזה ובנו עבורנו שפה פרסומית משעשעת ומרעננת המבוססת עליו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.הבינוניות של ראובניחבל 07/2015/01הגב לתגובה זו2 0מילא זה היה משרד שולי אבל לצערי זה משרד בצמיחה פני הענף כפני ראובניסגור
-
12.אחרי כל מכרז שראובני מנצחים - נולד טוקבקיסט ממורמר חדשאהוד 07/2015/01הגב לתגובה זו0 0והאמת שהם מנצחים הרבה...סגור
-
ראובני מנצחים מכרזיםיותר מיואש מממורמר 07/2015/01הגב לתגובה זו1 0בגלל שהרבה מפרסמים בישראל שמרנים. זה עדיין לא אומר שהם עושים פרסום טוב. תסכים איתי שהסרט הזה לא בדיוק מצחיק, לא בדיוק חכם... סתם... סרט שקוף כמו מיליון פרסומות אחרות.סגור
-
11.על זה לקוח משלם במיטב כספו. אחר כך מקטרים על רמת (ל"ת)הפרסום בארץ 06/2015/30הגב לתגובה זו5 0סגור
-
10.די ראובני, די!די! 06/2015/30הגב לתגובה זו11 1"אני לא אשתה את התפוזינה אפילו אם דוגמנית על תבוא לפה" - מה?! זו דוגמנית על?! מדהים! מפתיע! מצחיק! "עכשיו כשהבן שלי דוקטור למזגנים... - מתקין! - דוקטור... הוא מחזיר לי"... שנון! מבדר! אותנטי! כמה זלזול באינטיליגנציה של הצופים, כמה טעם רע, כמה מבוכה... שאלוהים יעזור לי, אם אתם בראובני עומדים מאחורי הזבל הזה, אתם פאתטיים יותר מהתגובות המפרגנות מטעמכם שמופיעות פה. פרסום מיושן ומטופש.סגור
- טען עוד
-
9.פחפח 06/2015/30הגב לתגובה זו7 2פחסגור
-
8.מגניב אבל לא ימכור מזגן אחד.סתם לפרסם (ל"ת)רופי 06/2015/30הגב לתגובה זו0 4סגור
-
7.תובנה מעולה וליהוק מצוין. אהבתי! (ל"ת)דנית 06/2015/30הגב לתגובה זו2 6סגור
-
6.מביךשולה 06/2015/30הגב לתגובה זו8 4פרידן מתחילים להיראות פאתטיים. פרסומת מביכה.סגור
-
5.מגניב!קרן 06/2015/30הגב לתגובה זו2 8כשאסטרטגיה חכמה פוגשת קריאטיב טובסגור
-
4.לא חם ולא קר, פושרמתקין מזגנים 06/2015/30הגב לתגובה זו8 3אבל אני בטוח שרק טוב יצא מהקמפיין הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל במתחפ התוכן בוואלה. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
3.יצא להם מגניב.נדב 06/2015/30הגב לתגובה זו3 9אין על תיקי:)סגור
-
2.מצויןאני 06/2015/30הגב לתגובה זו1 9מצחיק ועושה נעים. סחתיין.סגור
-
1.על זה עבדו חצי שנה?? אסטרטגיה של מקאן קריאטיב מלפני עשור (ל"ת)משה 06/2015/30הגב לתגובה זו8 2סגור
-
FAILגימל 06/2015/30הגב לתגובה זו12 0אם כל הילדות הוא סבל מאוכל גרוע, חוגים מבאסים ובגדים מכוערים אז הוא צריך "להחזיר לה" כגמולה בהתקנת מזגן דפוק, לא?סגור


