שיווק ופרסום

חצי שנה לאחר שהתקציב עבר לראובני פרידן: תדיראן עולה לאוויר עם פרסומת ושפה חדשה

מותג המזגנים משיק שפה חדשה בכיכוב תיקי דיין ובאמצעות ראובני פרידן. על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%
משה בנימין |  15
תיקי דיין. תדיראן (צילום יח"צ)
חצי שנה לאחר שראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של תדיראן, משיק המותג שפה פרסומית חדשה, תחת המסר "80% מהמתקינים בישראל ממליצים על תדיראן, אפילו לאימא שלהם".
את השפה החדשה מובילה השחקנית תיקי דיין המגלמת אמא ישראלית טיפוסית שגאה בבנה מתקין המזגנים. המהלך כולל מספר סרטי טלוויזיה, קמפיין מובייל, מתחם תוכן בוואלה, פעילות פרפורמנס בדיגיטל ותשדירי רדיו בתקציב מדווח של 8 מיליון שקלים.
 
על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%. המטרה ב-2015, לדבריהם, היא לחזק את המובילות של המותג ולהגדיל את נתח השוק, בין השאר באמצעות ביסוס מערכת היחסים עם קהל המתקינים.
מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק של תדיראן: "במחקרים אסטרטגיים שערכנו בקרב מתקיני המזגנים, שאלנו אותם איזה מזגן הם בוחרים עבור האדם היקר להם ביותר - אמא שלהם. שמחנו לגלות שרובם המכריע הצהירו שהתקינו לאמהות שלהן תדיראן, בזכות האמינות של המותג והטכנולוגיה המתקדמת שלו. בראובני פרידן זיהו את הנתון הייחודי הזה ובנו עבורנו שפה פרסומית משעשעת ומרעננת המבוססת עליו". 
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    הבינוניות של ראובני
    חבל 07/2015/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מילא זה היה משרד שולי אבל לצערי זה משרד בצמיחה פני הענף כפני ראובני
    סגור
  • 12.
    אחרי כל מכרז שראובני מנצחים - נולד טוקבקיסט ממורמר חדש
    אהוד 07/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והאמת שהם מנצחים הרבה...
    סגור
  • ראובני מנצחים מכרזים
    יותר מיואש מממורמר 07/2015/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל שהרבה מפרסמים בישראל שמרנים. זה עדיין לא אומר שהם עושים פרסום טוב. תסכים איתי שהסרט הזה לא בדיוק מצחיק, לא בדיוק חכם... סתם... סרט שקוף כמו מיליון פרסומות אחרות.
    סגור
  • 11.
    על זה לקוח משלם במיטב כספו. אחר כך מקטרים על רמת (ל"ת)
    הפרסום בארץ 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    די ראובני, די!
    די! 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    11 1
    "אני לא אשתה את התפוזינה אפילו אם דוגמנית על תבוא לפה" - מה?! זו דוגמנית על?! מדהים! מפתיע! מצחיק! "עכשיו כשהבן שלי דוקטור למזגנים... - מתקין! - דוקטור... הוא מחזיר לי"... שנון! מבדר! אותנטי! כמה זלזול באינטיליגנציה של הצופים, כמה טעם רע, כמה מבוכה... שאלוהים יעזור לי, אם אתם בראובני עומדים מאחורי הזבל הזה, אתם פאתטיים יותר מהתגובות המפרגנות מטעמכם שמופיעות פה. פרסום מיושן ומטופש.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    פח
    פח 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    7 2
    פח
    סגור
  • 8.
    מגניב אבל לא ימכור מזגן אחד.סתם לפרסם (ל"ת)
    רופי 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 7.
    תובנה מעולה וליהוק מצוין. אהבתי! (ל"ת)
    דנית 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 6.
    מביך
    שולה 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    8 4
    פרידן מתחילים להיראות פאתטיים. פרסומת מביכה.
    סגור
  • 5.
    מגניב!
    קרן 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    2 8
    כשאסטרטגיה חכמה פוגשת קריאטיב טוב
    סגור
  • 4.
    לא חם ולא קר, פושר
    מתקין מזגנים 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אבל אני בטוח שרק טוב יצא מהקמפיין הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל במתחפ התוכן בוואלה. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 3.
    יצא להם מגניב.
    נדב 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    3 9
    אין על תיקי:)
    סגור
  • 2.
    מצוין
    אני 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מצחיק ועושה נעים. סחתיין.
    סגור
  • 1.
    על זה עבדו חצי שנה?? אסטרטגיה של מקאן קריאטיב מלפני עשור (ל"ת)
    משה 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • FAIL
    גימל 06/2015/30
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אם כל הילדות הוא סבל מאוכל גרוע, חוגים מבאסים ובגדים מכוערים אז הוא צריך "להחזיר לה" כגמולה בהתקנת מזגן דפוק, לא?
    סגור