שיווק ופרסום

הסתיימה תקופת היובש: באומן בר ריבנאי זכה בארד בתחרות ה-CLIO עבור המהלך עם Shazam

מי שרשם את ההישג המרשים בקאן 2012 עם 5 אריות זהב מחזיר מעט צבע ללחיים של ענף הפרסום הישראלי עם זכיה בתחרות גדולה לאחר תקופה ארוכה ללא הצלחה משמעותית 
משה בנימין |  8
יוסי לובטון (צילום יח"צ)
אחרי משהו כמו 40 שנה במדבר, פחות או יותר, תקופת היובש הקשה שפקדה את משרדי הפרסום בישראל במונחי זכיות בתחרויות בינלאומיות הסתיימה עם זכייה מרשימה של באומן בר רhבנאי בפרס הברונזה בקטגוריית הדיגיטל של תחרות ה-CLIO היוקרתית.
הזכייה של באומן היא עבור מהלך הפרסום לאו"ם לרגל יום בריאות האוזן הבינ"ל שצוין ב-3 במארס. במשרד הפרסום חברו לאפליקציית זיהוי השירים הפופולארית בעולם Shazam. משתמשי האפליקצייה שמותקנת על 600 מיליון מכשירי סמארטפון מסביב לעולם קיבלו באותו היום הודעה, בזמן שהפעילו את האפליקציה כדי לזהות שיר, שבה נכתב: Listening, but hardly hearing ובתחתית המסך נכתב: Protect your hearing. once you lose it, it wont come back. ובעברית: "מקשיבים, אך בקושי שומעים. שמרו על השמיעה שלכם. ברגע שתאבדו אותה, היא לא תשוב אליכם".
הזכייה של באומן סוגרת פרק ארוך חסר פרסים משמעותיים עבור משרדי הפרסום הישראליים. המשרד שהיה חתום ב-2012 על אחת ההצלחות הגדולות ביותר בתולדות הפרסום הישראלי עם 5 אריות זהב בקאן, ניסה את כוחו כשהוא נישא על גלי ההצלחה אך בכל אחת מהשנים האחרונות, מ-2013 ועד 2015 נותר ללא זכייה בקאן. באותה שנה זכה גם שלמור ב-2 פרסי ארד ו-GPS עם ארד אחד ושם בערך זה נגמר. בשנים שלאחר מכן אף משרד ישראלי לא הצליח לשוב מצרפת עם זכייה אלא עם שורטליסטים בלבד. 
גם בתחרות ה-CLIO הניו יורקית, מהוותיקות, המכובדות והקשות שיש בסבב העולמי, הישראלים לא הצליחו לחזור עם שלל בשנים האחרונות, ולמעשה מאז 2011 אז שלמור, גיתם ובאומן זכו בפרסים. הזכייה ב-CLIO נחשבת לאחת הקשות שיש - לשלב השורטליסט עוברים מידי שנה פחות מ-10% מסך העבודות המוגשות אליה. רק כ-3% מסך העבודות המוגשות זוכות בסוף התחרות להתהדר בפסלון ואילו 1% בלבד מהעבודות המוגשות מקבלות את פסלון הזהב. לצוות השיפוט המורכב מכ-115 אנשי קריאייטיב מובילים מ-65 מדינות שמורה גם הזכות להעניק ציון גבוה במיוחד לעבודה אחת יוצאת דופן בכל קטגוריה, מה שיכול לזכות אותה בתואר הכמעט בלתי אפשרי של GRAND CLIO. 
 

ערן ניר, מנהל הקריאייטיב שעומד מאחורי הקמפיין: "זה הישג משמעותי עבורנו לזכות בתחרות ה-clio, מהתחרויות ה חשובות בעולם, וגאווה גדולה עוד יותר להיות המשרד היחיד בארץ שחוזר מעוטר מהתחרות. זהו סיפוק אדיר עבורנו שמאחורי הקמפיין עומדים שני אנשי קריאיטיב צעירים ומבטיחים רונן קרוננברג וניב הרצברג, שחתומים על רעיון קריאטיבי יוצא דופן וחדשני עבור האו"ם ושאזאם". 
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערניר, קופירייטיר: רונן קורנברג, ארט: ניב הרצברג, סמנכ"לית לקוחות: מאיה סלומון, פלניניג: דיוויד קוזמין, תמי שלוסברג, אווה חסון וסיוון רמתי, מפיקה: מאיה פלמון.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אחלה תשדיר. אחלה קצב. לא מעיק ולא מעצבן.
    אלון 09/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור כל הכבוד והכי חשוב בלי לשלם לשום פרזנטור מופלץ.
    סגור
  • 5.
    עד מתי גניבת דעת?
    סמי 09/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רשמו שום 5 אריות בקאן - הקופירייטר הצרפתי רשם, די לגניבת הדעת!!!
    סגור
  • סמי, קצת הבנת הנקרא לא תזיק
    סוסו 09/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתוב 5 אריות בקאן 2012, תלמד לקרוא לפני שאתה מפליץ... אאה משמיץ.
    סגור
  • 4.
    מי זכה? באומן? יוסי? פרסמן? (ל"ת)
    מי הלקוח? 09/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    את מי זה צריך לעניין?
    דליה 09/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    למה זה מעניין את הציבור?
    סגור
  • לא את
    רביקוביץ' 09/2015/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    צודקת, זה לא אמור לעניין את הציבור. לכן זה פורסם באתר ice, הפונה לאנשי הפרסום, השיווק והתקשורת. כנראה שאת לא שייכת לכאן. יאללה ביי
    סגור
  • 2.
    מהלך באמת מגניב עם חשיבה וביצוע
    כל הכבוד 09/2015/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הכבוד!
    סגור
  • 1.
    יפה!
    קול קורא 09/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשיתם פשוט אחלה עבודה ל... ל... מי הלקוח תזכירו לי?
    סגור