שיווק ופרסום
משרד שלישי ב-3 שנים: תקציב הפרסום של פעמית סטור עובר לדרורי ארועטי ברמן
בשנת 2015 עמד התקציב על כ-5 מיליון שקלים בפועל. ממשרד הפרסום AVRAHAM A שטיפל בתקציב עד לאחרונה נמסר: "ההתקשרות עם רשת פעמית סטור הסתיימה ביוזמתנו בעקבות חילוקי דעות מסחריים"
תקציב הפרסום של רשת הכלים החד פעמיים, פעמית סטור, עובר לדרורי ארועטי ברמן, בתום מכרז שניהלה הרשת בשבועות האחרונים - כך נודע לאייס.
כשמו כן הוא, תקציב הפרסום של פעמית סטור הוא חד פעמי במונחי ענף הפרסום, דהיינו חד שנתי. דרורי ארועטי ברמן יהיה המשרד השלישי של הרשת ב-3 השנים האחרונות לאחר שטופל ב-2014 בחברון זלצמן שביט (אז עם אסי שביט). על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-12 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים.
פעמית סטור היא רשת השיווק למוצרים חד פעמיים הגדולה בישראל, עם 16 סניפים בפריסה ארצית. החברה שהוקמה ב-1982 משווקת לשוק המוסדי המקצועי (בתי מלון, משרדי ממשלה ומסעדות), בנוסף לפעילות בשוק הפרטי.
בשבוע שעבר מינה דרורי ארועטי ברמן את רחלי בן צבי למנכ"לית משרד הפרסום. 7 חודשים לאחר פרישתה של אלה גולדשטיין וולף וכשנה לאחר שהמיזוג בין דרורי שלומי לארועטי ברמן יצא לדרכו.
תגובות
ממשרד הפרסום AVRAHAM נמסר: "ההתקשרות עם רשת פעמית סטור הסתיימה ביוזמתנו בעקבות חילוקי דעות מסחריים". ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן לא נמסרה תגובה. לא היה ניתן להשיג את תגובת פעמית סטור עד למועד פרסום הידיעה.
ממשרד הפרסום AVRAHAM נמסר: "ההתקשרות עם רשת פעמית סטור הסתיימה ביוזמתנו בעקבות חילוקי דעות מסחריים". ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן לא נמסרה תגובה. לא היה ניתן להשיג את תגובת פעמית סטור עד למועד פרסום הידיעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.פעמית צוחקים על הענףעמית 02/2016/07הגב לתגובה זו2 1חבל שהמשרדים משתפים פעולה עם חברה שעוברת כל שנה משרד בגלל חילוקי דעות מסחריים. סתם מבזה את הענף.סגור
-
4.איחלתי בהצלחה לשני הצדדים (ל"ת)חומייני 02/2016/07הגב לתגובה זו2 1סגור
-
3.איזו דרמה !דרורה 02/2016/07הגב לתגובה זו2 1תקציב בשקל וחצי של כוסות חד-פעמיים ! וואו ! בחייכם, לא כל קבלת תקציב צריך לשתף כי זה מביך.סגור
-
2.המיזוגים והחיבורים הנכונים מתחילים להוכיח את עצמםמתבונן מהצד 02/2016/07הגב לתגובה זו8 1המשרד הזה מתקדם בצעדי ענק ולדעתי לא רחוק היום בו הוא יתברג לעשירייה הראשונה. המינויים החדשים ושאר המנהלים במשרד, שניסיונם שווה ללקוחות המון זמן וכסף יטיסו את המשרד הזה למקום הראוי לו, בצמרת משרדי הפרסום של ישראל. סתם, זה לא באמת יקרה.סגור
-
1.לא יפה שהם מרימים כוסית לא בכוסות חד פעמיים (ל"ת)בהצלחה פילר 02/2016/07הגב לתגובה זו4 0סגור


