שיווק ופרסום

פרנדלי: תקציבי הפרסום של קניוני רננים וסביונים עוברים לברזני לוי

משה בנימין | 
ברזני לוי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום ברזני לוי מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של קניוני פרנדלי: 'רננים' ו'סביונים' מקבוצת JTLV. היקף הפעילות של שני הקניונים במדיה צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל. 
בהתאם לטיימינג, הקמפיין הראשון שיוצא לדרך הוא קמפיין פסח לשני המתחמים. לדברי רובי ברזני, בעליו של משרד הפרסום: "אנחנו מאוד שמחים על הבחירה בנו ומתכוונים לעשות כל שביכולתנו בכדי לקדם את הפעילות השיווקית של הקניונים".

בין לקוחות משרד הפרסום נמנים מתחמי הקניות של 'מבנה' מקבוצת 'פישמן', 'קפה גרג', 'פלאג אין', 'מטרופולין תחבורה ציבורית', 'קווי לילה', 'הועד האולימפי', 'אפסון', 'כרמית' ועוד.
תגיות ברזני לוי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה