שיווק ופרסום
באומן לא יורד מה-LIVE: הפעם בקמפיין רחפנים לסופרפארם
לאחר 2 לקוחות: חמוס שטראוס ופריגת, משרד הפרסום לוקח את הלקוח הבא לפייסבוק LIVE. הפעם המספרים כבר מרשימים יותר
כחודש וחצי לאחר שהתנסו לראשונה במערכת הפייסבוק LIVE לקמפיין עבור חומוס שטראוס ולאחר מכן ניסו שוב את המערכת עם קמפיין לפריגת, באומן בר ריבנאי לוקח את הלקוח הבא שלו להתנסות ב-LIVE והפעם מדובר בקמפיין לסופר פארם.
הקמפיין בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן משלב בתוכו רחפנים שטסו מעל לחופי תל אביב בצהריי יום שישי האחרון, והעבירו דיווחים חיים מהחופים. הרחפן שטס מעל חופי תל אביב העביר בשידור לייב לפייסבוק את מצב החופים במסגרת הקמפיין שמטרתו לעודד אנשים לצאת לים בשעות הבטוחות, לאחר השעה 16:00 אחר הצהריים, ולהימרח בקרם הגנה מהשמש. את השידור העביר הסטנדאפיסט בן בן ברוך.
את גרף השיפור במהלכי ה-LIVE של פייסבוק ניתן לזהות במהלך של סופרפארם. השידור שנמשך למעלה משעה והעביר את מצב החופים מחוף הילטון בצפון ועד עלמה ביץ׳ בדרום רצועת החוף של תל אביב משך אליו כ-20,800 צופים עם Reach של 105,000 משתמשי פייסבוק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יש חיים אחרי הפרסמן..ואמוס אדיאמוס 08/2016/14הגב לתגובה זו2 1סיוט במקאן אה? לא מבינים מה השחצן רוצה? בואו לבאומן המשרד מס׳ אחת בישראלסגור
-
מוסקל חלאססובייקטיבי 08/2016/14הגב לתגובה זו1 0תניח לבאומן לעבוד בשקט. תתבגר. משעמם לך?!סגור


