שיווק ופרסום
ריקושט מעבירה את תקציב הדיגיטל והסושיאל ל-Blink
פעילות הדיגיטל הפכה בשנה האחרונה למדיה המובילה בפרסום הרשת
רשת ריקושט המתמחה בתחום ציוד תרמילאות, טיולים, נסיעות, מוצרי חיילים ועוד מעבירה את תקציב הדיגיטל והסושיאל ל-Blink בבעלותו של שגיא חמץ.
תקציב הפרסום של הרשת מטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב בעוד שהדיגיטל טופל בבאומן בר ריבנאי. פעילות הדיגיטל של הרשת שהפכה למדיה המובילה עבורה מוערכת בכמיליון שקלים.
דודי מנטין, מנכ"ל 'ריקושט': "ההחלטה לבחור ב-BLINK הגיעה לאחר בחינה של מספר חברות דיגיטל מובילות ונובעת מהאסטרטגיה הקריאייטיבית והיצירתית של החברה והמוניטין שהחברה צברה עם השנים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.בלינק מעוליםאיתי 05/2017/22הגב לתגובה זו0 0אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה איתםסגור
-
5.נו באמת...ישראלי מצוי 05/2017/21הגב לתגובה זו0 0מתוך מספר חברות דיגיטל מובילות בחרו בבלינק?סגור
-
4.הגיע הזמןאה 05/2017/21הגב לתגובה זו0 0עם מוצר כזה ממש לא ברור מה יש להם לחפש במקומות אחריםסגור
-
3.אפקט העזיבה של ענת בן נתן נותן אותותיו (ל"ת)דני ידעני 05/2017/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.בלינק בדיגיטליניב 05/2017/21הגב לתגובה זו1 2הם מספר אחת בדיגיטל ,לא רואים אחרים ממטרסגור
-
1.מסכניםdw 05/2017/21הגב לתגובה זו2 4הם עוד יתחרטוסגור
-
אחלה חברה (ל"ת)יוסי 06/2022/18הגב לתגובה זו0 0סגור