שיווק ופרסום
WESHOES עולה בקמפיין עם נועם דובינצ'ק וליליה קריסטל
רשת ההנעלה WESHOES עולה בקמפיין עם נועם דובינצ'יק וליליה קריסטל לעונת אביב קיץ 2018. היקף הקמפיין נאמד ב-1.5 מיליון שקלים. זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של רשת WESHOES: "הבחירה בדור הצעיר של עולם האופנה נועם דובינצ'יק וליליה קריסטל להוביל את קמפיין מותגי WESHOES מביאה למותגים שלנו משב רוח צעיר, מרענן ומאוד עדכני לתקופתנו, ואנו בטוחים שיביא עמו ערך מוסף לחברה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


