שיווק ופרסום

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את רונן סלם מסמסונג

סמנכ"ל השיווק של החברה שנחשבת לאחד מ-3 המותגים המצליחים בישראל מתארח בפודקאסט השיווק ופרסום של ערן גפן
כתבי אייס |  1
רונן סלם. סמסונג (צילום יחסי ציבור)
השבוע ב"חצי שעה של השראה", פודקאסט השיווק ופרסום של ערן גפן, האורח הוא רונן סלם, סמנכ"ל השיווק בחברת סמסונג ישראל.
סלם הוא סמנכ"ל השיווק של אחד מ-3 המותגים המובילים בארץ 'סמסונג'. בכל זאת, התחרות בינה לבין Apple, מחייבת אותו למצוינות מקסימלית. הפתרון של סמסונג מבחינה מותגית לאתגר, הוא הרעיון המותגי  Do what you can't - שאתה הוא יוצאת למאבק מול תאגיד הענק מסיליקון ואלי.
במהלך השיחה סלם משתף על דרכו לתפקיד הבכיר (רמז - בתהליך ראיונות עבודה רגיל), מה הוא מחפש באנשים שהוא מגייס לצוות שלו ובכלל מה בן אדם צריך לדעת כדי להצליח בעולם השיווק החדש.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו!!! איזה חתיך הסאאעעלם הזה! למות!!! (ל"ת)
    חיים חתוכה 07/2019/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור