שיווק ופרסום

קמפיין בפוקוס: אמריקן קומפורט של אביעוז-קריספין

השילוב בין גיבורה נשית, ניו-יורק, ועולמות האופנה והעיצוב, עומד בבסיס הקמפיין להשקת קולקציית מערכות הישיבה החשמליות לסלון: "הרצון הוא לשדר אמריקה, על כל המשתמע מכך"

קמפיין בפוקוס (צילום מתוך הפרסומת)

בימים האחרונים, בתזמון מדויק ללב הפריים-טיים הטלוויזיוני, עלתה ב"רשת" וב"קשת", כמו גם בשורה של פלטפורמות דיגיטליות, הפרסומת החדשה של אמריקן קומפורט - אקורד הפתיחה לקמפיין חדש ומושקע לרגל השקת קולקציית 2020 של מערכות הישיבה החשמליות לסלון. 

לפרסומת, שצולמה בניו-יורק, אחראי משרד הפרסום אביעוז-קריספין, שהצטרף בשנתיים האחרונות למשרדי הפרסום הגדולים, ומאחוריו שורה של קמפיינים בולטים בין השאר למותגי קבוצת עמינח, ובהם אמריקן קומפורט, גוד נייט, קינג קויל ועוד.
"אמריקן קומפורט בנתה לעצמה מוניטין בזכות מערכות סלון איכותיות ומפנקות, המצוידות בטכנולוגיה מתקדמת", אומר חן קריספין, מנכ"ל אביעוז-קריספין ומי שמוביל את האסטרטגיות השיווקיות במשרד. לדבריו, "עכשיו יחד עם קבוצת עמינח אנחנו לוקחים את העניין עוד צעד קדימה, ושמים את הפוקוס על האלמנט העיצובי. המסר שאנחנו באים להעביר הוא שהקולקציה החדשה מציגה מערכות ישיבה חשמליות ומתקדמות, שהן לא רק סופר-נוחות, אלא גם עם הרבה סטייל".

 



"המוטו של אמריקן קומפורט הוא נוחות כדרך חיים, ובהתאם לכך גם הקולקציה החדשה המציגה נוחות מושלמת לצד עיצוב יוקרתי ומוקפד", מדגיש רוני שוורץ, מנכ"ל עמינח. "עד היום המוצרים של הרשת היו בעיצוב אמריקאי כבד שדיבר בעיקר לגברים. כעת אמריקן קומפורט מרחיבה את היריעה ומציגה מערכות סלון בעיצובים שפונים גם לנשים, ממש כמו שרואים בבתי העיצוב ובמותגי האופנה הנחשבים בעולם".

בהתאם  לכך גם הקהל היעד עבר התאמה, כפי שמרחיב עופר אביעוז, שותפו של קריספין במשרד הפרסום וסמנכ"ל הקריאייטיב: "הפרסומת מכוונת בראש ובראשונה לנשות קריירה חרוצות ואסרטיביות, שאחרי יום עבודה מפרך מבקשות להגיע הביתה ולהתפנק. אלו נשים שמבינות באופנה ובעיצוב, ובעלות רף גבוה ובלתי מתפשר – מפרטי הלבוש ועד מערכות הישיבה בסלון".

עופר אביעוז (מימין) וחן קריספין, בעלי משרד הפרסום אביעוז-קריספין
צילום: באדיבות משרד הפרסום אביעוז-קריספין
השילוב בין גיבורה נשית, ניו-יורק, ועולמות האופנה והעיצוב, מייצר קונוטציה מיידית ל"סקס והעיר הגדולה", ואף על פי שבפרסומת יש רמיזות דקות לסדרת הקאלט האמריקאית, לדברי אביעוז מה שעמד בראש סדר העדיפויות "זה קודם כל הרצון לשדר אמריקה, על כל המשתמע מכך – הכי קלאסי, הכי אותנטי. השאיפה היתה בפירוש לעשות משהו אחר, ולכן גם התקשרנו עם צוות הפקה אמריקאי שמתחמה בצילום קולנוע. באנו פה לספר סיפור, ובמודע לברוח מהתחושה של עוד פרסומת שגרתית. אגב, במהלך הצילומים נאלצנו לתמרן בתנאים לא פשוטים. דווקא בזמן צילומי החוץ, ובניגוד גמור לתחזית, לא הפסיק לרדת בניו יורק שלג. אני שמח שגם בחלון הזדמנויות מצומצם, הצלחנו לעמוד במשימה".
נכנסים לוואקום
צילומי הפרסומת נערכו בחודש דצמבר האחרון, טרום עידן הקורונה, כשהיעד הראשוני דיבר על עלייה לאוויר באזור מרץ-אפריל. פרוץ המגפה גרר אמנם שינוי בתוכניות המוקדמות, אך בוא הקיץ, מספק גם הוא טיימינג אידיאלי להשקה, במיוחד כשמביאים בחשבון שתקופה זו מאופיינת במעברי דירות ובשיפוצים.
אף שבמועד הצילום המקורי לא ניתן היה לחזות את המגפה והשלכותיה, מצליחה הפרסומת להתכתב עם המציאות החדשה. "המצב הנוכחי מחייב אותנו לבצע שינויים והתאמות בשגרת החיים שלנו ולבלות זמן רב יותר בבית", מפרט קריספין. "באופן טבעי, כשזה מצב העניינים גם סדרי העדיפויות משתנים - אם בעבר הקדשנו לא מעט משאבים לטיסות לחו"ל, טיולים ולחופשות, היום, בימי הקורונה, לנוכח חוסר הוודאות, חשוב לנו להתמקד בהווה, לשדרג את הסלון ולהעצים את חווית השהות בבית. מערכות  הסלון של אמריקן קומפורט נכנסות בדיוק לוואקום הזה". 
בנוסף, לצד הקמפיין, הקים באחרונה המשרד עבור אמריקן קומפורט קמפניי eCommerce  שכבר מכרו בשבועות האחרונים מאות פריטים.

מאחורי הקלעים של צילום הפרסומת

מעטפת כוללת
אביעוז-קריספין הוא משרד שונה בנוף המקומי, ומציע את כלל שירותי הפרסום והשיווק תחת קורת גג אחת, ללא מתווכים ובלי התערבות של שחקני משנה.  על לקוחותיו נמנים שמות דוגמת הסטארט-אפ המצליח אפליצ'ק, חברת הנדל"ן אביסרור, קבוצת הרכב הילוך שישי, רשת הספורט אליטל, מרכזי ישפרו סנטר של קבוצת נכסים ובניין, חברת הגז השלישית בגודלה גז יגל, ועוד מגוון חברות מובילות במשק הישראלי.
"אנחנו מספקים מעטפת כוללת מא' עד ת', ויודעים לתת את כל הפתרונות הנדרשים, הן ברמת הטלוויזיה והן ברמת הדיגיטל", מפרט סמנכ''ל הלקוחות, רותם אליה. "לכך שכל הפעילות מרוכזת ב-ONE STOP SHOP, יש משמעות אדירה, בטח בכל הקשור לעלויות הפרויקט וללוחות הזמנים. מעבר לזה, כשכל הגורמים מסונכרנים ומדברים באותה השפה, התהליכים מתבצעים באופן יעיל ורציף ושום דבר לא נופל בין הכיסאות".
באביעוז-קריספין מתהדרים בגאוות יחידה דרומית, נמנעים במוצהר מלנדוד לתל אביב ופועלים מפארק התעשייה בעומר. מצבת העובדים של החברה עומדת על 34, רבים מהם תושבי הדרום שאחרי גיחות למשרדי הפרסום בתל אביב, חזרו הביתה ואיחדו כוחות יחד עם קריספין ואביעוז. "בעולם הטכנולוגי של היום המרחק הגיאוגרפי לא משחק תפקיד, והעדות הכי טובה לכך היא ש-90% מהלקוחות שלנו הם בכלל לא מאזור הדרום", מסכם קריספין. "בסופו של דבר אנשים מחפשים משרד שמדבר בגובה העיניים, ויודע לתת שירות מקיף ויסודי, ובזה אנחנו מתמחים".


קמפיין אמריקן קומפורט

משרד הפרסום: אביעוז-קריספין
הלקוח: אמריקן קומפורט - קבוצת עמינח
הפלטפורמות: הערוצים המסחריים בטלוויזיה, דיגיטל ופרינט
הלוקיישן: ניו יורק
במאי: ישי קרני
מנהל הפקה: אבי מזרחי
אסטרטגיה: חן קריספין
קריאייטיב: עופר אביעוז
סמנכ"ל לקוחות: רותם אליה
מנהלת לקוחות: קייטלין ארביב
דיגיטל: מרינה ביידן
שחקנית: שרה פריביס

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שירות לקוחות של עולם שלישי
    אמריקן קומפורט מזעזע 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכבוד מנכל אמריקן קומפורט תתבייש שאתה מעסיק עובדת בירות לקוחות בשם יולי היא בושה גדולה וגורמת להפסד ענק לחברה מוזמן להאזין לשיחה שלה מהבוקר 7/7/2022 09:52 חברה ממשלתית שהייתה מעוניינת לרכוש 10 מושבי עיסוי מהיקרים ביותר אך בגלל טיפשות וחוסר תשומת לב פיספסתם בענק
    סגור