שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

היקף תקציבי הפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל ירדו, לעומת התקציב בעיתונות שזינק ביותר מ-30%. משרדי הממשלה ממשיכים להשקיע הרבה כסף על מנת לגרום לציבור למלא אחר ההנחיות ולהציג בפניו את תוכניות הסיוע. מי היו המפרסמים הגדולים של השבוע? 

יואב איילון |  1
מותגי השבוע
ברקע כניסתה של מדינת ישראל לסגר מהודק, שטרם ברור מתי יסתיים, היקף הפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל עלה השבוע, אך בעיתונות ירד. מי ששוב בלטו בתקציבי הפרסום שלהם הם משרדי הבריאות, הכלכלה והעבודה – שמטרתם להציג לציבור את ההנחיות המשתנות ולהציע מתווי סיוע לעסקים.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-4.8 מיליון שקל בלבד בפרסום בטלוויזיה, לעומת 5.5 מיליון שקל בשבוע שעבר – ירידה של כ- -12.7%. 5 המותגים המובילים בטלוויזיה הם (בסדר יורד): רשת ACE, משרד הבריאות, אתר MEDIWHO, BEANZ CAFE וטאצ'.
במקום הראשון רשת ACE עם קמפיין "קל לשדרג את הבית", בהשקעה של כ-1.27 מיליון שקל. במקום השני נמצא משרד הבריאות שפרסם את ההנחיות לתקופת החגים בכ-1.15 מיליון שקל, לעומת השקעה של כ-1.56 מיליון בשבוע שעבר בפרסום בטלוויזיה – ירידה של כ-26.2%. אתר MEDIWHO שמספק מידע בתחום הבריאות במקום השלישי עם קמפיין בשווי של כ-871 אלף שקל. מיד אחר כך BEANZ CAFÉ שמשווקים משלוחי קפה עד הבית, בהשקעה של כ-853 אלף שקל. סוגר את החמישייה הראשונה קמפיין טאצ' למוצרי ניקוי הבית בהובלת אילנית לוי, עם תקציב פרסום של כ-649 אלף שקל בטלוויזיה השבוע.
בדומה להיקף הפרסום בטלוויזיה, גם היקף הפרסום בדיגיטל רשם ירידה – של כ-21.6%, עם השקעה של 2.57 מיליון שקל השבוע לעומת 3.28 מיליון בשבוע שעבר. 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): משרד הכלכלה, משרד העבודה והרווחה, We Sure, קופת החולים מכבי ונביעות.
את המקום הראשון בדירוג מוביל כאמור משרד הכלכלה, שהשקיע בקמפיין רשות ההשקעות – סיוע לתעשיינים כ-1.21 מיליון שקל. במקום השני נמצא גם כן משרד ממשלתי, אך הרחק מאחור - משרד העבודה והרווחה עם קמפיין "מקצוע מבוקש" בהשקעה של כ-636 אלף שקל. אחריהם במקום השלישי WE SURE עם קמפיין לביטוח דירה בשווי של כ-261 אלף שקל. במקום הרביעי מכבי שירותי בריאות שהשקיעה בפרסום שירות טיפולי השיניים שלה מכבידנט כ-246 אלף שקל. את החמישייה סוגרת נביעות עם קמפיין לשירותי הברים שלה – בהשקעה של כ-214 אלף שקל.
לעומת ההשקעה בפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל, ההשקעה בפרסום בעיתונות בקרב חמשת המותגים המובילים עלתה ביותר מ-30% - מכ-587 אלף שקל בשבוע שעבר לכ-768 אלף שקל השבוע. 5 המותגים המובילים הם (בסדר יורד): הבנק הבינלאומי, רהיטי ניקולטי, רהיטי ITALSOFA, האגודה למלחמה בסרטן ורשת שופרסל.
במקום הראשון הבנק הבינלאומי שהשקיע כ-206 אלף שקל בקמפיין "ייעוץ השקעות בכל מצב". אחריו בפער ניכר רהיטי ניקולטי עם השקעה של כ-166 אלף שקל, לאחר שבועיים במקום הראשון. במקום השלישי נמצאת חברת רהיטים גם כן – רהיטי ITALSOFA בקמפיין "רשת הסלונים הגדולה בישראל" בהשקעה של כ-149 אלף שקל. אחריהם האגודה למלחמה בסרטן שהשקיעה כ-126 אלף שקל בקמפיין "לפעמים גם לתחושה או לשינוי הקל ביותר יש משמעות". רשת שופרסל סוגרת את החמישייה עם פרסום בעיתונות בשווי של כ-19 אלף שקל.
.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממליץ בחום
    יהונתן רום 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על האתר עץ מי לקניית רהיטים אונליין https://etzme.co.il/
    סגור