שיווק ופרסום

גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של לבנת פורן

משרד הפרסום זכה בתקציב של המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן וינהל את פעילות האונליין והאופליין של החברה. מנכ"לית המשרד קרן בכר אמיתי: "קיבלנו הזדמנות לחשוף בפני הציבור את הפעילות החשובה במיוחד של החברה"
מערכת ice | 
קרן בכר אמיתי והדס זאבי (צילום יחצ)
משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות מול רשויות המדינה, הפועל בישראל משנת 2003. התקציב יקיף את פעילות האונליין והאופליין של החברה .
חברת לבנת פורן המרכז למימוש זכויות רפואיות הוקמה בשנת 2003 על מנת להעניק מענה לציבור גדול של אזרחים הזקוקים לסיוע בתהליך מימוש זכויותיהם הרפואיות אל מול רשויות המדינה ומוסדות שונים ובראשם המוסד לביטוח לאומי, רשות המיסים, חברות ביטוח וקרנות פנסיה.
הדס זאבי, מנכ"לית המרכז למימוש זכויות רפואיות: "אנו שמחים לקראת העבודה המשותפת. כחברה המובילה בתחום מימוש הזכויות חשוב היה לנו לבחור בשותף שיבין את התחום לעומק וילווה  את ההתפתחות  שלנו גם באמצעות ביטוי תקשורתי ותדמיתי הולם. אנו סבורים כי מצאנו את השותף המדויק ביותר".
קרן בכר אמיתי, מנכ"ל משותף גיתם BBDO: "אנו מודים לחברת לבנת פורן על שבחרה בנו, וגאים מאוד בזכייה של חברה מובילה בתחומה בישראל. קיבלנו הזדמנות ללוות את מערך הפרסום של החברה ולחשוף בפני הציבור בישראל את הפעילות החשובה שלה למימוש זכויות רפואיות, במיוחד בימים אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה