שיווק ופרסום
Gloat הישראלית חתמה על שיתוף פעולה פפסיקו ונסטלה
במסגרת שיתוף הפעולה Gloat תטמיע מערכת מבוססת בינה מלאכותית לקידום הקריירה של עובדי החברה ברחבי העולם. העסקאות עם פפסיקו ונסטלה מוערכות במיליוני דולרים
Gloat הישראלית חתמה על שיתוף פעולה עם שתי חברות המזון והמשקאות הגדולות בעולם- פפסיקו ונסטלה במסגרת השיתוף פעולה החברה תנהל את כוח האדם שלהן, עסקה זו מצטרפת, לשורת עסקאות של Gloat עם החברות הגדולות בעולם ביניהם בנקים גלובליים כמו Standard Chartered, ענקית המזון והמשקאות יונילוור, וחברת האנרגיה שניידר אלקטריק.
הטכנולוגיה של Gloat משמשת לפיתוח, שימור וגיוס פנימי של עובדים. המערכת מוטמעת בארגונים ומחברת בין העובד, הישגיו ושאיפותיו המקצועיות, לבין ההזדמנויות השונות לפיתוח מקצועי בתוך הארגון: פרויקטים במשרה חלקית, מעבר לתפקיד אחר במשרה מלאה, מתן או קבלת מנטורינג ואפילו החלפת מקום עבודה באופן זמני.
החיבור שעושה המערכת מתבסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית, המנתחת באופן תמידי את כל מסלולי הקריירה האפשריים בארגון ועוקבת אחר הפרופיל המקצועי והישגיו של כל עובד. המערכת מאפשרת לארגון לקבל נתונים ותובנות בזמן אמת באשר לעובדים השונים ובכך מסייעת לו לאתר פערים בכישורים מקצועיים ולתת להם מענה. כמו כן, מסייעת המערכת למנהלים באיתור עובדים מתאימים מתוך הארגון לתפקידים ספציפיים, מבלי שיצטרכו לצאת לתהליך גיוס חיצוני.
בתקופת הקורונה, במצב בו מרבית הארגונים סובלים מהקפאת גיוסים, צמצום בכוח אדם, הקפאת חוזים עם ספקים חיצוניים והשפעות נוספות כתוצאה ממשבר הקורונה- יותר ויותר ארגונים מבינים שהמפתח לפתרון הבעיה נמצא במיצוי היכולות של כוח העבודה הקיים.
ארגונים רבים גילו בעקבות המשבר שבעוד שמחלקה מסוימות עמוסות בפרויקטים וקורסות תחת העומס, במחלקות אחרות הפעילות ירדה כמעט אל מתחת לקו התחתון. במקרים כאלו מעבר של אנשים בין תפקידים בזמן קצר ובאופן יעיל הוא הכרחי. בנוסף, גילו ארגונים צרכים חדשים שצצו בעקבות המשבר, פרויקטים שהיו תקועים וכעת הגיע הזמן והצורך להתניע אותם מחדש. הדרך היחידה שלהם לעשות זאת כעת היא להשתמש בכוח העבודה הקיים.
מחקר של מקינזי שהתפרסם חושף כי חברות וארגונים שביצעו הקצאה דינמית של עובדים בזמן משבר והזיזו אותם לפי צורך - הכפילו את שווי המנייה שלהם. זאת ועוד, מחקרים ופרסומים רבים של דלויט מהעת האחרונה מצביעים על כך ש"מוביליות" של עובדים בתוך ארגונים הינה הטרנד המוביל בשנים הקרובות בעולם משאבי האנוש בארגונים גדולים.
פפסיקו (PepsiCo) היא תאגיד רב-לאומי אמריקאי המייצר ומשווק מוצרי מזון ושתייה מגוונים. הנהלתו ממוקמת בפֵּרְצְ'ס שבמדינת ניו יורק. התאגיד הוקם ב-1965 בעת מיזוג חברת "פפסי קולה" (יצרנית המשקה הפופולרי פפסי המתחרה בקוקה-קולה), עם חברת החטיפים "פריטו ליי" (Frito-Lay). מאז הרחיבה החברה המאוחדת את מגוון מוצרי המזון והמשקה שהיא מייצרת ומשווקת, בין השאר לאחר רכישת חברות המזון "טרופיקנה" (1998) ו"קוואקר" (2001). בעשור השני של המאה ה-21, מפיצה החברה עשרות מוצרים ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם, ולה 297 אלף עובדים. החברה מיוצגת בישראל על ידי טמפו בתחום המשקאות ועל ידי שטראוס גרופ בתחום החטיפים. ב-20 באוגוסט 2018, החברה קנתה את חברת סודהסטרים הישראלית תמורת 3.2 מיליארד דולר.
נסטלה (Nestlé) היא תאגיד רב-לאומי שווייצרי בתחום המזון והמשקאות, אשר נוסד בשנת 1866. על פי מגזין פורבס, נסטלה היא החברה המסחרית ה-33 בגודלה בעולם, נכון לשנת 2016, עם נכסים בשווי כולל של 235.7 מיליארד דולר אמריקני. נסטלה מחזיקה כיום ב-100% ממניות החברה הישראלית אסם, לאחר מיזוג שהושלם בשנת 2016.
מחברת פפסיקו נמסר כי ״הצורך במרקטפלייס חכם של עובדים הגיע ישירות ממנכ״ל החברה, מתוך רצון להעצים את העובדים שלנו. האסטרטגיה שלנו היא לאפשר לעובדי פפסיקו להיות 'היזמים' של הקריירה שלהם בתוך החברה, להגדיל משמעותית את השקיפות הזדמנויות קריירה ואת הגיוון המקצועי והמגדרי בתפקידים בחברה״.
מחברת Gloat נמסר כי ״אנחנו גאים לשתף פעולה עם החברות הגדולות והמובילות בעולם, פפסיקו ונסטלה יהיו שותפות מרכזיות בחיזוק המגמה בשוק, Gloat גאה להיחשב מובילה עולמית בפתרונות טכנולוגיים לפיתוח עובדים ולשימורם בארגונים הגדולים בהם הם עובדים״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


