שיווק ופרסום
לוסי אהריש תוביל קמפיין להקפאת ביציות ושימור הפוריות
חברת התרופות Merck תעלה קמפיין להעלאת המודעות לשימור פוריות. הקמפיין מנוהל על-ידי משרד הפרסום דבי ורון בהובלתה של לוסי אהריש, תחת הסלוגן: "בלי פשרות, תעשי את הבחירות הנכונות לך"
משרד הפרסום דבי ורון העלה אתמול (ראשון) קמפיין של חברת התרופות Merck להקפאת ביציות ושימור הפוריות בכיכובה של מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש. במהלך הקמפיין לוסי תעלה עם מסר שקורא לנשים להקשיב לעצמן ולא להיכנע ללחצי הסביבה.
כמו כן, לוסי תככב בסרטונים קצרים בהם היא תחשוף מול המצלמה סיטואציות לא קלות ומורכבות בחייהן של נשים רבות המתמודדות עם קשיים בפוריות.
לצד פלטפורמות הוידאו, יעלה מתחם תוכן ייחודי בפלטפורמה של חברת טכנולוגיית התוכן EX.CO הכולל כתבות תוכן אינטראקטיביות המשתפות בתהליך הרפואי והנפשי שנשים רבות עוברות מדי יום.
כפיר ראובני סמנכ"ל קריאייטיב דבי ורון מסר כי "החברה הישראלית, מפעילה בין אם במודע ובין אם לאו, המון לחץ על נשים שטרם מימשו את האימהות שלהן. רצינו להזכיר לנשים, שהכוח אצלן, להדגיש שלהן יש את החופש לבחור לעשות מה שנכון, מתי שנכון. לא יכולנו לחשוב על ליהוק טוב יותר מלוסי אהריש שסירבה לעשרות קמפיינים מסחריים בעבר. לוסי היא אישה חזקה שהולכת עד הסוף עם הדעות שלה והרצונות, גם אם כולם חושבים אחרת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לוסי מדהימה (ל"ת)זיוה 03/2021/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אשה צעירה מדהימה ומעוררת השראהמושון 02/2021/24הגב לתגובה זו1 0גו לוסי!סגור