שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: פיני גרשון חוזר למגרש בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות

המאמן הוותיק פיני גרשון חוזר למסך בקמפיין משותף עם משרד הבריאות ומשרד הפרסום לפמ. הקמפיין מעביר בדרך שונה ומקורית את המסר המרכזי של שמירה על ההנחיות, זו פרסומת השבוע של ice

בן רז | 
פיני גרשון למשרד הבריאות (צילום משרד פרסום לפמ)

משרד הפרסום לפמ (לשכת הפרסום הממשלתית) ביחד עם משרד הבריאות יצאו בקמפיין חדש בכיכובו של המאמן האגדי פיני גרשון בשיא משחק כדורסל, בו השחקנים הם בעצם האזרחים ולהם הוא מעביר את התדריך איך לשמור על הנחיות הקורונה בשביל החזרה לשגרה לה כולנו מחכים תחת הסלוגן: נותנים פוש אחרון בהגנה- ומנצחים את המגיפה".

דבר משרד הפרסום:
"אחרי שנת קורונה אינטנסיבית עם מערך הסברה מורכב ומאתגר ,יש משהו משמח בקמפיין שיש בו אופטימיות ( זהירה אומנם ) ובעיקר תקווה שבאמת זה אפשרי לנצח את המגפה."
תמצית אסטרטגיה:
"ככל שהתקדמו החיסונים, נוצר אתגר חדש: ההקפדה על ההנחיות הרפואיות נחלשה .הנחת המוצא הייתה כי נדרש קמפיין סוחף, אופטימי ואנרגטי  ובעיקר מאחד.
וכאן הגיע הפיצוח: כמו בכל קבוצת ספורט / צוות פיתוח בסטרטאפ / חברה מובילה - קיים "הרכב מנצח": מכלול מגוון של כישרונות, ידע, תחומי מומחיות ויכולות המביאים למקסימום את הפוטנציאל ומאפשרים לייצר פריצות דרך - בין אם זה להמציא את WAZE או את כיפת ברזל ולנצח במשחק כדורסל חשוב, סוד הצלחה הוא אותו הרכב מנצח. גם כאן, מול הקורונה, יש לנו הרכב המנצח: מרחק+מסיכה+חיסון - שיחדיו מאפשרים לנו לקבל הגנה מקסימאלית במטרה לחזור לשגרה ולשמור על הבריאות של כולנו."
דבר הקריאייטיב :
"כשזה נוגע לקורונה בסופו של דבר כולנו בישראל באותה קבוצה והמטרה שלנו פשוטה, לנצח. דווקא עכשיו כשנראה שזה אפשרי ויש לנו את ההרכב המנצח של חיסונים והנחיות, חיפשנו דרך מעניינת ובולטת להראות שזה ״המאני טיים״, הרגע שאפשר להכריע את המגפה, ואם יש מישהו שמבין בטקטיקה לרגעי המאני טיים זה פיני גרשון."
"אחרי שלושה סגרים, הנחיות וסרטי הסברה הרגשנו שהציבור עייף ומחפש בעיקר תקווה. לכן, בחרנו בדרך קלילה וכייפית יותר להעברת המסר, וגם כאן העובדה שפיני מצטייר כטיפוס עם חוש הומור וקלילות עזרה לנו לקבל החלטה שהוא האדם המתאים למשימה. יאללה ישראל."
האתגר הכי גדול בפרויקט:
"לאחר שנה עם עשרות קמפיינים מסוגים שונים בכל השפות והמגזרים שליוו את כל שלבי המגפה- החל מגדי סוקניק שהודיע על התפרצות המגפה , דרך סרטי המחשה על הנגיף , על הדבקה ובעיקר על מניעתה , דרך רופאים שמסבירים על המגפה ועדויות מחלימים ושני קמפיינים גדולים עם קטורזה שקצת העלה חיוך על פנינו ועוד ועוד... הגענו לנקודת זמן עם אווירה שזה כמעט מאחורינו מחד ,ומאידך עדיין יש תחלואה ועדיין לא כל הציבור התחסן ולכן יש חשיבות רבה להמשך השמירה על ההנחיות".
קרדיטים
משרד פרסום: לפ"מ
מנהלת לקוח : מאיה לוי
מנהלת תוכן והפקה : נורית פיינמן
אסטרטגיה: מתן לרמן
מחקר:  אריאן רגב  
קריאטיב: יואב האבל, אסי זליקוביץ
במאי: ירון שילון
מנהלת מדיה : טליה לוינס
מדיה טלוויזיה :דיאנה מסלם
מנהלת דיגיטל : שירה רוזנשטיין
דיגיטל : עמרי גל ,סיוון דמרי ,דניאל סיטון ,רויתי מזור
חברת הפקה: מרקט מסטר
מפיקה אחראית : נעה פרץ
מפיק בפועל: ליאור אמיר
צלם ראשי: אלעד דבי
הפקת פוסט: זהבית תבור
עורך וידיאו: עידן סטולר
צבע: אלון טיסון
הנפשה: אדם בן עמי
מיקס סאונד: סידני טולדנו
עוזרי צלם: סלאביק גרניש, שי אגוזי
צלם רחפן: גל פיליבה
ליהוק: ענבר דוד
עוזר במאי: עומרי ליפמן
תאורנים: עופר אורבך, עמית רוזן, טאי אורבך
גריפ: ליעד ברגר, איתי בנון, דקל משטה
ארט ופרופס: נריה בן ארי
סאונדמן: מקסים איבנוב
איפור: אלה טל, ריקי קמילי
הלבשה: מיקי אייזמן, עופרה מלכה
ניצבים: שירן אבו – שואוביזזז
לוקיישן: היכל שלמה
השכרת ציוד: ברודקאסט

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה