שיווק ופרסום

לא תבואו למחזר? כמה כסף הושקע בקמפיין החדש של 'תמיר'?

תאגיד מחזור  האריזות בישראל משיק קמפיין הסברה תחת סלוגן חדש "תמחזרו, זה מה שעושים היום", בטלוויזיה ובדיגיטל שיכלול פעילויות בשיתוף עיריות ומועצות ומזמין את התושבים לפעילויות מהנות, ערכיות וחינמיות.  
מערכת ice | 
רני איידלר (צילום שירה וייס)
תאגיד מחזור האריזות 'תמיר' משיק קמפיין תחת סלוגן חדש ובפעם הראשונה, לצד סרטון הפרסומת בטלוויזיה, הג'ינגלים ברדיו והתוכן המגוון בדיגיטל, תצא תמיר לפעילות הסברה גדולה בשיתוף העיריות והמועצות שתושביהן מפרידים אריזות בביתם ומשליכים אותן למחזור בפח הכתום.  עלות הקמפיין מוערכת ב-  1.3 מיליון שקל.
לצורך הפעילות הקימו בתמיר את קרון האריזות השקוף של דדי החתול, שיגיע לעשרות  ערים, מועצות וישובים בישראל: קריית שמונה, דימונה, נתניה, רעננה, חריש ועוד  ייקחו חלק בפעילות המיוחדת, שתחל ב-10/5 ותסתיים באמצע חודש יוני.
צוות המדריכים של תמיר יקבל את הילדים וההורים שמוזמנים להגיע עם לפחות 5 אריזות שונות המיועדות לפח הכתום, שיזכו אותם בשי מרענן לקיץ כשהמטרה היא להתנסות בכמה קל להפריד אריזות למחזור ,לעודד תושבים להפריד אריזות לפח הכתום ולמלא יחדיו את כל הקרון באריזות שיישלחו לתחנת המיון ולמחזור. מעבר לפעילויות והצגות הקשורות במחזור וסביבה, יחכו לילדים גם להטוטנים, הפתעות וקרטיבים מרעננים.
שנת 2020 שתיזכר כ"שנת הקורונה" הביאה לגידול של כ-25% במשקל האריזות המושלכות לפחים הכתומים בישראל. העובדה שהיינו בסגרים בבתים, בישלנו יותר בבית, צרכנו יותר אריזות וקיבלנו הרבה יותר משלוחים ארוזים עשויה להסביר את הסיבה לכך, זאת בנוסף לעובדה שתושבים רבים דיווחו כי החלו למחזר דווקא בתקופת הקורונה. ההערכה היא שבמקביל לגידול בפריסת הפחים ובמספר התושבים הממחזרים בישראל, משקל האריזות שימצאו את עצמן בפח הכתום ויועברו למפעלי המחזור ימשיך לגדול. במקביל ממשיכים בתאגיד תמיר, להטמיע טכנולוגיות חדישות על גבי משאיות האיסוף, הוספת חיישני נפח בפחים  ובתחנות המיון, זאת במטרה לייעל את התהליך כולו.
בכל יום מיוצרות בישראל מיליוני אריזות העשויות מחומרים שייקח להם זמן רב להתכלות, אם בכלל, אך הן עשויות מחומרים שניתן למחזר. בישראל פרוסים פחים כתומים ב- 117 רשויות מקומיות וליותר מ- 5,200,000 תושבים יש פח כתום ליד הבית.
רני איידלר מנכ"ל תמיר: "אני קורא לעוד משפחות להצטרף למהפכת המחזור בישראל ולהפריד אריזות לפח הכתום, הפרדת פסולת לפח הכתום היא מאמץ קטן של כולנו שיש לו תרומה עצומה לסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה