שיווק ופרסום

עידן ספיבק ינהל את מערך השיווק, האסטרטגיה והיח"צ של רשת זה סושי

יועץ התקשורת יוביל את המותג של קבוצת "2Z" בבעלות הזוג ענבר ואיב זרוק, הקבוצה מחזיקה את רשת "זה סושי" עם 3 סניפים- במתחם בזל וסניף נוסף בשרונה בתל אביב, הסניף השלישי ברעננה
כפיר אדר |  1
עידן ספיבק (צילום אפיק גבאי)
יועץ השיווק והתקשורת עידן ספיבק ינהל את מערך השיווק ויחסי הציבור של קבוצת "2Z" בבעלות הזוג ענבר ואיב זרוק, הקבוצה מחזיקה את רשת "זה סושי" עם 3 סניפים- במתחם בזל וסניף נוסף בשרונה בתל אביב, הסניף השלישי ברעננה.
כמו כן מסעדת "VONG" המצליחה בשדרות רוטשילד ושני מותגים חדשים שהצטרפו- מיזם קולינרי ענק "פוד טרמינל" בראשון לציון הכולל את כל מותגי הקבוצה ומושק בו מותג חדש ונוצץ "ביג איב" שיציע בראסרי צרפתי וגולת הכותרת שלו הם ההמבורגרים הצרפתיים והמושחתים.   
הקבוצה הוקמה בשנת 2004 והיום היא אחת מקבוצות ההסעדה הגדולות והחזקות בישראל, המיזם השאפתני שהקימו בראשון לציון מתפרס על פני שטח של 200 מ"ר והושקע בו 5 מיליון ₪. כבר השנה מתכננת להתרחב עם מותג "פוד טרמינל" לערים מרכזיות בארץ ולהשיק אחד נוסף בחיפה. כמו כן, יציאה לאירופה ופתיחה של מותגים קיימים ומותגים חדשים. על מנת לבצע מהלכים אלו שכרו את שירותיו של עידן ספיבק. ספיבק הוא יועץ שיווק, אסטרטגיה ותקשורת ותיק המתמחה בסטוריטיילינג מעל 13 שנה.
המותגים בהם מתעסק וממנף אותם להצלחה מגיעים מתחום הלייף סטייל, ביניהם: קולינריה, משקאות ויקבים, תיירות ומלונאות, צרכנות עכשווית ופוד טק. לאחרונה בנה קונספטואלית והשיק את מותג ההמבורגר החדש 300 של המוסד התל אביבי נחמה וחצי. עוד בין לקוחותיו חברת הייבוא והשיווק לפירות קפואים וחומרי גלם למטבח הביתי מהגדולות בארץ "עבודי-כל מה שטעים", מסעדת "מוג'ו" בנתניה שבקרוב תשיק קונספט ייחודי לרשת אסיאתית חדשה עליו עבד ספיבק במשך חודשים מאחורי הקלעים. עוד בין לקוחותיו החמארה הגאורגית בשוק הכרמל "ללה" של המסעדנית ואשת התקשורת לילי בן שלום ורשת בריאות חדשה בפריסה ארצית של אנשי עסקים מתחום המזון.
לדברי עידן ספיבק: "מתחם פוד טרמינל הוא קונספט הסעדה ראשון מסוגו בארץ המתכתב עם תהליכים אסטרטגיים בתחום הקולינריה שקורים בעולם, אני גאה ושמח להיות חלק ממי שבנה את הקונספט ואת מהלך ההשקה השיווקי שלו והתקשורתי"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה יצור (ל"ת)
    יערה 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור