שיווק ופרסום

ריף נאמן נבחרה להוביל את קמפיין האופנה של קניון עופר רמת אביב

ריף נאמן הנחשבת כיום לאחת מהשחקניות והדוגמניות העסוקות ביותר בישראל נבחרה להוביל קמפיין אופנה חדש ויוקרתי לאחד הקניונים הגדולים והיוקרתיים בארץ, הקמפיין יעלה בדיגיטל בקרוב
מערכת ice | 
ריף נאמן עופר רמת אביב (צילום שי ארבל)

ריף נאמן נבחרה להוביל את הפקת האופנה של קניון עופר רמת אביב לקיץ 2021. השחקנית והדוגמנית ריף נאמן, נבחרה להוביל את הפקת האופנה בדיגיטל לקיץ 2021 של קניון  עופר רמת אביב. בהפקה תחשוף נאמן את קולקציית מותגי הפרימיום הפועלים בקניון, ביניהם: סטיב מאדן, פקטורי 54, זארה, ריפיליי, דיזל, פדני, קלווין קליין, מייקל קורס, טומי הילפיגר, גאנט, ועוד.

צילום: שי ארבל

צילומי הקמפיין נערכו על  רקע יצירות אומנות מוכרות, במסגרת קונספט הקניון המחזק את הקשר בין אופנה לאומנות. הפקת האופנה תושק בתחילת חודש יוני וכמו כן תושק בפעילות בדיגיטל באינסטגרם ובפייסבוק.
טלי בראל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב הגיבה על ההפקה הייחודית ומסרה, "הפקת האופנה בדיגיטל של רמת אביב הוא מהלך אסטרטגי רחב, מאחר והא מאגד את מותגי העל בישראל ומגיע למעלה מ–100 אלף בתי אב בארץ. מבחינתנו, זוהי  החשיפה הרחבה ביותר לקולקציות הקיץ, בעיקר בפלטפורמות הדיגיטליות ובנקודות המכירה".

ריף נאמן וטלי בראל, מנהלת השיווק של הקניון

נאמן הובילה לאחרונה קמפיין בינלאומי לאפליקציה חברתית. היא נחשבת כיום לאחת מהשחקניות והדוגמניות העסוקות ביותר בישראל. נאמן החלה את דרכה כדוגמנית של מותגים מובילים כמו קסטרו, טוונטי פור סבן, אדידס, קרליין ועוד. לצד זה קריירת הדוגמנות שלה, נאמן מחזיקה ברפרטואר גדול בתחום המשחק והופיע על המסך שלנו כשששיחקה בסדרות רבות כשהתפקיד המוכר במיוחד שלה הוא תפקידה בעונה השלישית של סדרת הדרמה "פאודה". כמו כן שיחקה בסדרות ילדים ובעונה השלישית של שטיסל שנמכרה לחו"ל לאחרונה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה