שיווק ופרסום

40 שנה לאחר השידור בטלוויזיה החינוכית: "הבית של פיסטוק" קם לתחייה

בקמפיין חדש של madlan, בהשקעה של כ-5.5 מיליון שקל, ציפי מור, שגילמה את "רגע", תופיע בתפקיד אורח בקמפיין, שבמרכזו זוג שעובר לגור בבית ״מלא הפתעות״ - מהסוג שאף אחד לא רוצה
כפיר אדר |  1
קמפיין מדלן הבית של פיסטוק (צילום מיכה לובטון)
פרסומת חדשה של חברת madlan , לוח הדירות שמספק מידע מקיף גם על הדירה וגם על הסביבה, מקימה לתחייה את הסדרה המיתולוגית של הטלוויזיה החינוכית, "הבית של פיסטוק", 40 שנה לאחר שעלתה לאוויר.
במסגרת זו, עולה madlan בקמפיין טלוויזיה נרחב שישחזר את הפתיח של הסדרה, בהשתתפות ציפי מור ("רגע") בתפקיד אורח. על סט הצילומים נבנה שיחזור מדויק של הבית, הגבעה, השעונים ועוד, וכן נרכשו זכויות שיר הפתיחה, שמילותיו כמובן הותאמו לקמפיין החדש.
בקמפיין, זוג שקנה את הבית של פיסטוק, מבלי לבדוק פרטים עליו ועל סביבתו באתר madlan לפני כן, מגלה באיחור שלא רק ששילם מחיר מופקע על הבית, אלא גם שהוא וסביבתו "מלאי הפתעות", ולא מהסוג החיובי. הקמפיין קורא לרוכשי הדירות לבדוק באתר madlan לפני שרוכשים בית/דירה. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום מנצ', יעלה לאוויר בהשקעה של 5.5 מיליון שקל.
טל קופל, מנכ"ל madlan: "ההחלטה לעשות שימוש ב"בית של פיסטוק" בקמפיין זה נבעה מרצוננו להדגיש את החשיבות הרבה של בדיקת הסביבה טרם רכישת בית או דירה ולהימנע מ"הפתעות" לא נעימות. אנחנו רואים שרוכשים פוטנציאליים בודקים את טיב הנכס, ערכו, המפרט הטכני של הדירה ועוד, אבל פעמים רבות הם לא מבצעים בדיקה מעמיקה מספיק של פרמטרים כמו סביבת המגורים, קהילה ותשתיות. את כלל הפרמטרים הללו ניתן לבדוק כיום תחת קורת גג אחת, באתר madlan, ואנחנו שמחים להציע לרוכשי הדירות בישראל ארגז כלים שיסייע להם להגיע להחלטה הנכונה בעת ביצוע העסקה החשובה בחייהם".
קרדיטים:
משרד פרסום: מנצ'
קריאייטיב: קובי אדרי, איציק כהן, שי גרוס, חן עזראי, נועם נוי
דיגיטל: אבי סעדה, אור שטרן, נועם דוד
ניהול לקוח: ענבר גולדשטיין, גל כשדאי
הפקה: רינת לביא, ערן הראל
אסטרטגיה: שרון שלו לב-צור, תמר מצאלחה
במאי: אדם סנדרסון
חברת הפקה: מיאלמה
קריינות: ניב כהן
מוזיקה: נוב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משהו לא הגיוני
    ערן 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רגע נחשב דייר מוגן אז איך בדיוק קנו את הבית?
    סגור