שיווק ופרסום

משה חוגג מעמיק את קשריו עם הקריפטו, הסכם חסות ב-350 אלף שקל

חברת shincoin העוסקת במטבע קריפטו אנגלי תעניק חסות לקבוצה בבעלות איש העסקים בתמורה ל350 אלף דולר. חוגג שכבר הצליח להחדיר את המטבעות לבורסה מסר: "מדובר בחברה מבוססת ומוערכת"
מערכת ice | 
הסכם חסות בביתר ירושלים (צילום האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
בית"ר ירושלים וחברת shincoin (ש-coin) הכריזו לפני זמן קצר על הסכם חסות שנחתם ביניהן לשנה הקרובה. בעסקה שנחתמה על ידי משה חוגג ואבי קורן, שגריר החברה בארץ, נקבע כי לוגו חברת הקריפטו האנגלית יתנוסס על גב חולצות המשחק של הקבוצה הבוגרת, קבוצות הנוער וקבוצת הנשים של המועדון בתמורה ל350 אלף דולר שתקבל בית"ר ירושלים. כמו כן, במסגרת ההסכם, יתקיים גם שיתוף פעולה פרסומי, אותו מעניק המועדון לספונסרים שלו, שכולל שילוט במגרש, שטיחים ועוד. 
shincoin (ש-קוין) היא חברת קריפטו אנגלי, שניתן לרכוש בעזרתה בעיקר דברים יוקרתיים (תכשיטים, שעונים יקרים, בתים, מכוניות וכו'). החברה עוסקת גם ב-NFT, טכנולוגיה של ארט מיוחדת במינה. בראש החברה עומד היזם יואן אסולין, שידוע כמי שמשתמש בעסקיו באות ש' כחתימה. הוא גם הוסיף לעולם הקריפטו את האות שמופיעה גם בלוגו ובסמל החברה, ועל פי הידוע הוא זו האות העברית היחידה שמופיעה במטבעות הקריפטו בעולם.
בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים מאוד שחברת shincoin החליטה להיות שותפה לדרך שלנו בעונה הקרובה. מדובר בחברה מבוססת ומוערכת מאוד בשוק ואנו שמחים שהיא חלק ממשפחת בית"ר ירושלים".
שגריר החברה בארץ, אבי קורן, אשר טיפח את הקשר בין הצדדים, אמר לאחר החתימה: "אני אוהד בית"ר מילדות, תמיד הייתי מחובר ומקורב למועדון. במשך כל השנים כאשר בית"ר הייתה מגיעה למחנה אימון בבלגיה, השחקנים היו מתארחים אצלי ואצל משפחתי. מאוד רציתי לעשות למען בית"ר ובתור שגריר של shincoin, היה לי קל לסגור את העסקה הזאת בזכות הקשר עם משה חוגג. אני מאושר שזאת בית"ר, למרות שניסו לשדך אותי עם קבוצות אחרות בארץ".
יואן אסולין, בעלי החברה, מסר כי "בית"ר ירושלים מייצגת מבחינתי את הקישור לעם היהודי ולעיר ירושלים, החשובה ביותר בעולם. מהרגע הראשון ראינו את הפוטנציאל הגדול במועדון הענק הזה, ואין ספק שהחיבור הזה לעולם הספורט יגרום לאוהדים לראות גם אפשרויות חדשות בתחום ולהבין עוד יותר את האפשרויות שקיימות עבורם. אנחנו שמחים להצטרף כנותני חסות ומאחלים לקבוצה בהצלחה בעונה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה