שיווק ופרסום

תקציב היח"צ של ACE עובר לשטרן אריאלי סער

יחסי הציבור של רשת שדרוג הבית המונה 25 סניפים ברחבי הארץ עובר למשרד הוותיק, גם שני המותגים AUTODEPOT עם 22 סניפים ו-ELECTRIC  ACE  עם 6 סניפים עוברים לידי המשרד
כפיר אדר | 
ACE. מתיחת פנים עם רותם כהן (צילום צילום מסך יוטיוב)
משרד 'שטרן אריאלי סער' זכה בתקציב יחסי הציבור של קבוצת  ACE.  הקבוצה, שלה 25 סניפים של ACE ברחבי הארץ, מתמחה בעיצוב ושדרוג הבית, וכן מפעילה  שני מותגים מתמחים נוספים: AUTODEPOT עם 22 סניפים, המציע את סל הפתרונות הרחב בתחום הרכב, ואת ELECTRIC  ACE  עם 6 סניפים, המשווקת מוצרי חשמל קטנים וגדולים, לשימוש ביתי. בנוסף, בבעלות הקבוצה מפעל רהיטים ישראלי המשווק ארונות, חדרי ארונות תחת המותג ספץ.
קבוצת ACE מצטרפת לחטיבת המגזר העסקי במשרד, המונה לקוחות ישראלים ובינלאומיים ביניהם:  ענקית מוצרי הצריכה Procter & Gamble, ענקית הממתקים Mars, רשת Nespresso, יקבי כרמל ויתיר, רולדין כאשר חטיבת המגזר הציבורי במשרד  כוללת לקוחות כמו חברת דואר ישראל, משרד העבודה והרווחה, תנועת הנוער העובד והלומד, ועוד.
 
גלית סער
, מנכ"לית המשרד ושותפה: "אנו שמחים כל כך ש- ACE בחרו בנו כדי להוביל את יחסי ציבור של הרשת, שהינה מוכרת לכל בית אב בישראל  באמצעות הסניפים וכן באמצעות הפעלת שרות אונליין מוביל בישראל, יעיל ומקצועי, אשר  הביא לתוצאות עסקיות מצוינות. אני בטוחה כי שיתוף הפעולה יוביל להעצמת הרשת, מותגיה ושירותיה".
שטרן אריאלי סער מהווה את אחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בישראל, המתמחה בניהול תוכן ושיווק עבור לקוחותיו.  החברה מפעילה חטיבת סושיאל ענפה  כמו גם חטיבה ייעודית לפעילות תקשורתית וחברתית במגזרים החרדי, הרוסי והערבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה