שיווק ופרסום
ההימור של חצי חינם: זה המשרד הקטן שיקבל תקציב של 10 מיליון שקל
HAPPPY בהובלת רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף קיבל לידיו את תקציב הענק של רשת הקמעונאות המובילה, שהחליטה לשנות כיוון מראובני פרידן אחרי שנים ארוכות של עבודה משותפת עם ראובני פרידו
חצי חינם, מרשתות הקמעונאות המוכרות בישראל, החליטה לבצע הימור מעניין במיוחד על תקציב הפרסום שלה בהיקף של כ-10 מיליון שקל. משרד HAPPY לקח את הכסף הגדול אחרי עשור שחצי חינם הפקידו אותו בידיים של ראובני פרידן.
מהמשרד החדש שייצג את חצי חינם נמסר: "לאחרונה ממש השקנו שפה חדשה עם פרזנטור חדש לראשונה ברשת - השף המוכר ושופט הריאליטי 'מאסטר שף' חיים כהן שיוביל אותנו בשנתיים הקרובות לפחות".
משרד הפרסום HapPpy הוקם ב-2016 לפני חמש שנים, על ידי רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף והוא מטפל בתקציבי הפרסום, דיגיטל וסושיאל של לקוחות מובילים במשק כמו בנק הפועלים ואפליקציית bit ואלטמן.
כמו כן, בין הלקוחות גם רשת rebar, רשת באג, פלטפורמת המתנות BUYME, רשת בנא משקאות, מותג המוניות yango, רקיט בנקיזר, אתר וואלה!, פספורטוגו, קבוצת קרן אריסון ועוד.
'חצי חינם' היא רשת מרכולים הפועלת במרכז ישראל. נכון לאפריל 2021 לרשת 7 סניפים באזור השפלה והמרכז. שני סניפים בחולון, שלושה סניפים בראשון לציון, אחד בפתח תקווה ואחד בהוד השרון. בבעלות הרשת גם שלושה מרכזים מסחריים, "ויטה פרי גליל" ו-50% מחברת הנדל"ן הישראלית "ארמונות חן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אנשים טובים שמבינים את השוק ואת קהל היעד (ל"ת)דודי א 06/2021/25הגב לתגובה זו2 0סגור


