שיווק ופרסום

צפו: מה רותם סלע עושה במרכז הפיתוח של טורנדו?

רותם סלע על המסך שלנו בכל תוכנית ריאליטי אפשרית, וגם בקמפיינים של טורנדו. בקרוב יעלה הקמפיין החדש של המותג בכיכובה והפעם בהשקעה של חמישה מיליון שקלים
מערכת ice |  2
רותם סלע (צילום צילום מסך)
חברת טורנדו, מותג מיזוג האוויר הצומח בישראל, משיקה לקראת עונת הקיץ 2021 קמפיין חדש שיכלול שבעה קטעי וידאו, בהשקעה המוערכת ב-5 מיליון שקל. את הקמפיין מובילה השחקנית, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית רותם סלע, שמשמשת פרזנטורית של המותג מזה שש שנים.
לצורך כך נבנה באולפנים סט ענק של מאות מטרים רבועים, הכולל את מרכז הפיתוח והחדשנות של טורנדו בסגנון חללי לבן. למרות התחכום והעליונות הטכנולוגית, הקמפיין של טורנדו שומר על שפה תקשורתית קלילה, מצחיקה ובגובה העיניים.
הילה אלפריח מנהלת שיווק בקבוצת טורנדו התייחסה לקמפיין החדש ואמרה, "הלקוחות שלנו יודעים שמזגני טורנדו עומדים בהבטחות שלהם, והם כבר מכירים את הפיצ'רים שלנו ואת הפעולה החרישית של המזגנים. לכן, בקמפיין הנוכחי בחרנו לשנות כיוון ולהכניס את הצופים אל 'מאחורי הקלעים' של ייצור מזגני טורנדו, להראות להם את התהליך שאנחנו מבצעים לפני שהמזגן מגיע לבית הלקוח.
"כל מזגן שלנו מיוצר בסטנדרטים גבוהים ועובר בדיקות איכות, כך שלצרכן שקונה אותו ברור שהוא מקבל מוצר אמין עם 7 שנות אחריות מלאות ושירות מהיר של טכנאי שמגיע בתוך יום במידת הצורך, זאת מתוך תפיסה השמה את הלקוח במרכז. כמו תמיד, בשש השנים האחרונות, רותם סלע מלווה אותנו גם בקמפיין זה, ואני שמחה על כך מאוד".
בקמפיין מוצגת רותם סלע, שמחליטה לבקר במרכז הפיתוח והחדשנות המתקדם של טורנדו, כדי להודות לצוות העובדים. במהלך הביקור מסיירת רותם במעבדות, סטודיו העיצוב, חדרי הבדיקה, סדנאות ההדרכה וקווי הייצור, ומנהלת אינטראקציה משעשעת עם אנשי טורנדו. תוך כדי שהיא שרה ומדברת, רותם סלע מפריעה בחינניות למהלך העניינים התקין בחברה, מסיטה את תשומת לב העובדים ואף משבשת את תהליך הבדיקות. 

טורנדו פיתחה מערך הכשרה מתקדם וחדשני למתקיני וטכנאי המזגנים, והצטיידה במערך שירות מתקדם, שהוקם בהשקעה של 10 מיליון ש"ח, ומתחייב לביקור טכנאי תוך יום אחד בלבד, כאשר מרבית התקלות באות על פתרונן תוך דקות ספורות, בסיוע מרחוק. בנוסף, משקיעה במפעלים בחו"ל 15 מיליון דולר בפיתוח מיני מרכזי ויחידות VRF, משתפת פעולה עם 5 מרכזי מחקר ופיתוח בינלאומיים, בעלי מאות מהנדסים כדי לוודא שאיכות המזגנים גבוהה וללא פשרות. טורנדו מבצעת באופן שוטף מחקרי עומק וסקרי שוק בקרב עשרות אלפי לקוחות ומתקינים בשנה על מנת להבין את הצרכים, הדרישות והרצונות שלהם.
הקמפיין, מבית משרד הפרסום מקאן ובבימוי של אביב מערבי, מצולם בסגנון מחזמר. שיר הנושא של הקמפיין "איזה עולם נפלא" What a Wonderful World)), נכתב על ידי בוב ת'יל וג'ורג' דייוויד וייס ובוצע במקור על ידי הזמר לואי ארמסטרונג בשנת 1968.
במהלך השנים האחרונות מופיעה טורנדו כמעט קבוע בצמרת הפרסומות הזכורות והאהובות בישראל. מחקרים שערכה טורנדו מצביעים על כך, שרותם סלע היא בין הפרזנטורים המוכרים והאהודים בישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לדעתי את שרה מאוד יפה
    מאיר 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש על מה לעבוד ברמת הדיוק סקרן לשמוע אותך במשהו נוסף בהמשך שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 1.
    אחלה עבודה
    דניאל 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה קמפיין מושקע, רותם מושלמת
    סגור