שיווק ופרסום

11 תקציבים חדשים למשרדה של שרי ישראלי

חברת היעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור מעשירה את הפורטפוליו שלה עם אתניקס, נשף רוק 9 של אביב גפן, פסטיבל חוצות היוצר, גינדי TLV, פליינג טייגר קופנהגן, JUMBO, רהיטי דורון, מותגי האופנה נאוטיקה, טימברלנד, אמפוריום ומותג הטיפוח Semadar
כפיר אדר | 
שרי ישראלי (צילום יניב אדרי)
לאחרונה נוספו 11 תקציבים חדשים ל-SIPR, חברת היעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור בהובלתה של שרי ישראלי. למחלקת התרבות של המשרד מתווספים להקת אתניקס, נשף רוק 9 של אביב גפן והתעויוט ופסטיבל חוצות היוצר בירושלים וזאת לצד המופע המשותף של ריטה רמי ולצד toMix, אתר המאגד עולם של חוויות, מיזם חדש בהובלתו של יוני פיינגולד.
בתחומי האופנה והלייף סטייל נוספו לאחרונה המותגים נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום מקבוצת "בריל", הרשת הדנית Flying Tiger Copenhagen והרשת הבינלאומיתJUMBO  מקבוצת פוקס, רהיטי דורון ומתחם המגורים של גינדי TLV.
שרי ישראלי הינה אשת יחסי ציבור למעלה מ-20 שנה ובעלת משרד יחסי הציבור שרי ישראלי SIPR, שהוקם בשנת 1996. המשרד מספק שירותי ייעוץ תקשורתי, אסטרטגי וטיפול משברים לחברות וגופים מהגדולים במשק, במגוון רחב של תחומים: תרבות, סגנון חיים, הפקת אירועים, תיירות, צרכנות, קמעונאות, אופנה, עיצוב ועוד.
במהלך תקופת הקורונה הוביל משרדה של ישראלי את הקמפיינים והמאבקים של התאגדות רשתות המסחר והאופנה ואת המשבר של פורום ראשי ענף ההסעדה. כעת הקבוצה חוזרת מתקופת הקורונה עם תקציבים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה