שיווק ופרסום

נלי תגר קטפה קמפיין חדש בהשקעה של 4 מיליון שקל

השחקנית והקומיקאית המוערכת תעמוד בראש הקמפיין של ניקול מבית קימברלי קלארק ישראל שיוצא בפרסומת ייחודית, שתעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ובדיגיטל. מה תכלול הפרסומת
כפיר אדר | 
נלי תגר בפרסומת לניקול (צילום אביב חופי)
ניקול, המותג המוביל של עזרי הניקיון והאפייה מבית קימברלי קלארק ישראל יוצא בקמפיין חדש וייחודי, שיעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה של כ-4 מיליון שקל. מי שנבחרה להוביל את הקמפיין היא השחקנית, הקומיקאית והסטנדאפיסטית נלי תגר.
הקמפיין החדש, מבית משרד הפרסום מקאן, חושף את השפה החדשה של המותג: המשפחתיזם של ניקול, ומטרתו לקרוא לשוויון בעבודות הבית בין בני המשפחה. "כשכל כך פשוט עם המוצרים המתקדמים של ניקול, כל אחד במשפחה יכול".
בפרסומת החדשה, שתעלה בקרוב בערוצי הטלוויזיה, מוצגות סיטואציות אמיתיות ומשעשעות מהחיים בבית בהן דילמת שולחן האוכל בסוף ארוחת שישי, הורים שמבקשים מהטינאייג'רים שלהם לעזור ולשמור על בית נקי ועוד שלל אירועים בהם נתקלים מדי יום כחלק ממטלות הבית שכולנו אוהבים לשנוא. במשפחתיזם החדש של ניקול קוראת תגר לבני המשפחה לעזור וליצור שוויון בעבודות הבית בעזרת עזרי הניקיון והאפייה של ניקול.
"הרעיון מאחורי השפה החדשה של ניקול הוא, לרתום את כל בני המשפחה לעזור במטלות הבית, אם זה בניקיון ואם זה בבישול ואפייה. בחלק גדול מבתי האב בישראל, מטלות הבית הן באחריותו של אחד מבני המשפחה והן אינן מחולקות באופן שוויוני בין כולם. החלוקה הלא שוויונית הזו עלולה לגרום לעומס פיסי ותסכול. המסר של הקמפיין החדש הוא שהגיע זמן לשוויון בעבודות הבית ללא תירוצים וזה אפשרי בעזרת עזרי הניקוי והאפייה של ניקול שבעזרתם כל אחד יכול לנקות ולבשל ביעילות ובקלות", מסבירה ענת בללי, מנהלת השיווק של ניקול.  
ניקול, מותג עזרי הניקיון והאפייה המוביל בישראל מבית קימברלי קלארק חולש על 14 קטגוריות שונות מעולם הבית, המטבח והאירוח ומשווק קרוב ל100 מוצרים. המותג מפתח ומוציא מדי שנה מוצרים חכמים שמעניקים פתרונות יעילים וקלים לביצוע מטלות הבית - החל מניקוי חלונות, דרך ניקוי הרצפה, שטיפת כלים, זריקת אשפה ועד לאפיית עוגות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה