שיווק ופרסום

חן קובריץ זכתה במכרז היח"צ של נתיבי ישראל

חן קובריץ-כהן זכתה במכרז ותספק שירותי יחסי ציבור לחברת נתיבי ישראל. קובריץ-כהן אמרה: ". אני גאה על הבחירה במשרד כמי שיוביל את מערך יחסי הציבור בכפוף לדובר החברה"
מערכת ice |  16
חן קובריץ כהן (צילום הילה איזינגר)
נתיבי ישראל, החברה הלאומית לתשתיות תחבורה שהוקמה לפני 100 שנה והיקף פעילות החומש הנוכחית שלה למעלה מ-60 מיליארד שקלים, שכרה את שירותי משרד 'חן קובריץ יחסי ציבור' לליווי יעוץ תקשורתי וניהול פעילות הדיגיטל, לצד מערך הדוברות של החברה.
כידוע, חברת נתיבי ישראל אחראית על 98% הקמת ואחזקת רשת הכבישים הבינעירונית כמו גם הקמת מערכי הסעת המונים- בהם תשתיות רכבת (קלות וכבדות), רכבל התחבורה הציבורית הראשון בישראל שיושלם בקרוב, כמו גם 320 ק"מ נוספים של נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית בנוסף לפיתוח והטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות, שמטרתן בין-היתר, הפחתה בעומסי התנועה.
חברת 'חן קובריץ יחסי ציבור' הוקמה לפני למעלה מ- 6 שנים, על ידי חן קובריץ כהן, בעלת ניסיון של 12 שנים בענף. החברה מתמחה ומספקת מענה ללקוחות מתחום החינוך, רווחה, מאבקים חברתיים, טכנולוגיות רפואיות, לייף סטייל, צרכנות, קולינריה ועוד.

קובריץ-כהן מטפלת במספר לקוחות מוכרים כמו נט"ל- המלווה נפגעי טראומה על רקע לאומי וטרור, 'פותחים עתיד' מבית הסוכנות היהודית, חברת הקוסמטיקה המקצועית  'KB PURE', חברת סמארטק טכנולוגיות, 'אורניתא'- מרכז הידרותרפיה טיפולי ועוד. כמו כן, החברה מובילה את המאבק נגד ההתעללות בילדים בגיל הרך בגנים ושותפה להקמת מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, במסגרתו הובילה קובריץ כהן את ההד התקשורתי הנרחב ופעילות המטה בשנתיים האחרונות, בזכותם בין השאר, לאחרונה נגזרו על המטפלת המתעללת, מעודה, 9.5 שנות מאסר, עונש תקדימי בחומרתו לעבירות מסוג זה.
זאב שרוני, סגן דובר צה"ל לשעבר וכיום מנהל מערך הדוברות בחברת נתיבי ישראל אמר: "שמח על הצטרפותן של שחקניות החיזוק המשמעותיות אשר יהוו מכפיל כוח משמעותי בהגדלת החשיפה לפעילות האדירה של החברה למען אזרחי ישראל, מדן ועד אילת, בה מיליוני אנשים משתמשים מידי יום. בעיני חשיבות רבה לכך שזכתה בהליך חברה בצמיחה לצד יכולות מוכחות, בזכות הניסיון רב והתוצאות בפועל."
חן קובריץ כהן, בעלת ומנכ"לית החברה הוסיפה: "מודה על הזכות להצטרף למשפחת חברת נתיבי ישראל הפועלת לילות כימים ברחבי הארץ- בתכנון, פיתוח, אחזקה ושיפור הבטיחות של רשת הכבישים הבינעירוניים. אני גאה על הבחירה במשרד כמי שיוביל את מערך יחסי הציבור בכפוף לדובר החברה."
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    זכיתם בחן
    הילה 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקצועית, הגונה, שחקנית נשמה
    סגור
  • 15.
    איזה תותחית!!!
    יערה 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היח"צ הכי טובה ובגדול! עושה קסמים!! נתיבי ישראל - זכיתם!
    סגור
  • 14.
    אלופה
    ג׳ני אלבו 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו חן אין לי ספק שהם זכו בך!!!! את פשוט אלופה ועושה עבודת קודש
    סגור
  • 13.
    מכיר מפעם.. עשתה בשכל
    חסוי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכרתי אותה כשרק יצאה לעצמאות והיתה עם מישהי שאני זוכר אותה משוגעת ולא מבינה כלום. לא הבנתי מה הקשר בין השתיים האלה... אני הבנתי שלפני כמה שנים נפרדו דרכיהן ומזל. ההיא רק עיכבה אותה והקטינה אותה. אני לא הכנסתי את החברה שלי למשרד אז רק בגלל אןתה אחת. כבר סגרתי את החברה מאז אבל אני זוכר כמה לא הבנתי את הקשר וכמה חן אמביציוזית ונעימה.. מקצועית. כל הכבוד
    סגור
  • 12.
    מניסיון מקצועי
    שי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלקוח במשרד אני יכול להעיד שזו היתה הבחירה הכי נכונה עבור החברה שלי. שמח שעשיתי זאת.. קודם כל המקצועיות.. לעולם לא שמעתי אין אפשרות או לא ניתן.. תמיד היא תנסה להזיז הרים ורוב הסיכויים שתצליח! ואם לא.. הכל שקוף ופתוח. אין משחקים. זמינות כשאני צריך משהו דחוף, הבנה מעמיקה של החברה כאילו עובדת בעצמה בעסק. בקיצור אחרי שהייתי גם במשרד גדול הבנתי את ההבדל
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    עשו בשכל
    טל 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חן היא יהלום בתחום ומי שעשה בשכל לשכור את שירותיה ואת שירותי המשרד שלה ירוויח נטו. גם בזכות המקצועיות וגם בזכות הערכים שהיא מובילה איתה
    סגור
  • 10.
    שילוב של יכולות, מיקצועיות ואנושיות
    שרון 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכנות, אפילו ששמה בצד את זה שהאישה הזו צריכה להירשם בדפי ההיסטוריה כנושאת דגל השינוי הכל כך נחוץ פה בארץ, כל כך מגיע לה הערכה ושסוף גדול ישכיל להשתמש בשירותיה כי ללא ספק זו הבחירה הכי נכונה עבורו. אני בטוחה שהרוח המרעננת שהיא ומשרדה יובילו יסייעו להאיר בחיוביות את הגוף הגדול הזה, ואולי אפילו יכניסו רוח חדשה שתעורר אותם להמשיך ולהתייעל ולפעול לטובת הלקוחות-הציבור.
    סגור
  • 9.
    מקצועית ואמינה
    שירן 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חן תמיד זמינה ללקוחות, עושה עבודתה נאמנה, מקצועית ללא פשרות ונותנת מענה לכל סוגי הלקוחות. לא גם נתיבי ישראל זכו במשרד יחסי הציבור הטוב ביותר.
    סגור
  • 8.
    חן האחת והיחידה
    מוריה קואליו 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את חן הכרתי לפני שנתיים בתקופה מטורפת נפשית ופיזית.. מהרגע שהכרנו לא עזבה אותנו לרגע.. בזכותה ובזכות היכולות שלה הגענו לאן שהגענו קיבלנו תוצאות וכל העולם שמע עלינו! אין ספק שחברת נתיבי ישראל זכתה באישה מוצלחת ומשיגה כל מה שהיא רוצה! חן גאה בך מעריכה ומודההה ומאחלת לך ים של הצלחה!??
    סגור
  • 7.
    אלופה! אין ספק שיודעת מה היא עושה
    גל 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות יח״צ נכונים, הביאה לשינויים ולשיח הציבורי מה שלא ראו מעולם. הביאה את הילדים לפרונט עד כדי שבשולחנית הכנסת דנים על כך. יצרה פרסום והד ציבורי חיובי למה שהיה עד לא מזמן מוצג כפרסום שלילי.
    סגור
  • 6.
    חן קובריץ - יח״צ
    חנן לוי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד. אין ראויה ממך לאחר העבודה הקשה והסזיפית שעשית בנושא הגננת כרמל מעודה. עלי והצליחי
    סגור
  • 5.
    תותחים בתחום
    שי גולן 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר את המשרד של חן, מקצוענית ותותחית בתחום. נתיבי ישראל,עשיתם את הבחירה הנכונה
    סגור
  • 4.
    שאפו!
    מורן 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכירה אותה אישית אבל סוף סוף לקוח כזה לא הולך למפלצות. מתי יהיה היום שלקוחות יבינו שהגדולים לא בהכרח טובים יותר אלא להיפך!!! משרד קטן ייתן עבודה טובה הרבה יותר
    סגור
  • 3.
    מקצוענית!!
    תותחית!! 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד! אין עלייך ועל המקצוענות הבלתי מתפשרת שלך!! זכו ??
    סגור
  • 2.
    הכי אלופה!!! בהצלחה (ל"ת)
    טל 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחלה מינוי
    אור 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקצוענית. מלאה בכוונות טובות ואמביציה.
    סגור