שיווק ופרסום

הקמפיין של אובלי זכה לאחת משש המודעות הטובות בעולם

החברה שעוסקת בערבויות בנקאיות יצאה בקמפיין בסושיאל מדיה, דיגיטל ורדיו בהשקעה של מאות אלפי שקלים עם משרד הפרסום BOOM, והקמפיין זכה לתשומת לב בינלאומית מהאתרים המובילים בעולם הקריאייטיב
מערכת ice | 
קמפיין הפרסום של OBLI (צילום יחצ)
חברת הפינטק אובלי (OBLI) יצאה בקמפיין פרסום בסושיאל מדיה, דיגיטל ורדיו, והקמפיין של משרד הפרסום בום BOOM! זכה גם לתשומת לב בינלאומית מהאתרים המובילים בעולם הקריאייטיב.
החברה שעוסקת בערבויות בנקאיות, מציעה לעסקים קטנים ומשקי בית ערבות דיגיטלית המוגדרת כ-ידידותית ללא שעבוד פיקדונות כספיים, יצאה בקמפיין של שטר כסף ישראלי מאחורי סורגים, כסמל לערבויות שיש בשוק וזאת אל מול הצעת החברה שמציעה ערבות פרטית ועסקית ולאשראי ספקים "ערבות שמשאירה את הכסף שלכם אצלכם ולא בבנק", הוסיפו בקמפיין, עם עמלה קבועה ללא תפיסת מסגרת האשראי בבנק בפלטפורמה דיגיטלית בטוחה.
המודעה השיווקית זכתה כאמור לתשומת לב בינלאומית, כאשר אתר bestadsontv.com פרסם את המודעה שנבחרה על ידי השופט גראהם לאנג, מנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום TDWA בטורונטו, בחר את המודעות של OBLI לקטגוריית 6 המודעות הטובות ביותר בעולם. גם באתר adsoftheworld.com העלו את הקמפיין עם כמה תמונות מתוכו, בהם נראים שטרות הכסף הישראליים מאחורי סורג ובריח.
הקמפיין של משרד הפרסום BOOM ב-28 ביולי והיה בהשקעה של מאות אלפי שקלים, ועלה כאמור ברחבי הדיגיטל, הסושיאל מדיה והרדיו. מנהל קריאייטיב ראשי וארט דיירקטור: אייל סגל, מנהלת קריאייטיב וקופירייטינג: מיכל אלמוג, ומאייר: אלכס מליק אדמוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה