שיווק ופרסום

בשווי של 2 מיליון שקל: פלטפורמת הביוטי בקמפיין חדש

הפלטפורמה לדירוג בעלי מקצוע מתחום הביוטי השיקה קמפיין דיגיטל חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל. מנכ"לית החברה: "החלטנו ב GLAMZ לצאת בקמפיין חדש וממוקד במטרה להעלות מודעות לצורך של נשים במציאת בעלי מקצוע בתחום הטיפוח"
מערכת ice | 
קטי בלטמן, מייסדת ומנכ"לית גלאמז (צילום יח"צ גלאמז)
אתר GLAMZ פלטפורמה לדירוג בעלי מקצוע מתחום הביוטי משיק קמפיין דיגיטל חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל לקידום האתר ומוצרי הטיפוח של המותג.
לאחר תקופת קורונה קשה שהכניסה את תחום הביוטי לשגרה מאתגרת, החליטה החברה לחזור לקדמת הבמה בכל הכוח ולצאת בקמפיין חדש בכיכובה של מנכ"לית ויזמת החברה קטי בלטמן שלקחה על עצמה את תפקיד הפרזנטורית. הקמפיין בהובלת ARLO digital מבית ראובני פרידן יעלה בחודש אוקטובר בפריסה רחבה בדיגיטל, תוך התמקדות בסושיאל ובקידום ממומן באתרים השונים.
חברת GLAMZ פרצה לתודעה לפני כשנה בתרגיל שיווקי מבריק בו הפיצה ברשת סרטון של אישה השוברת חלון ראווה של מספרה ולאחר מכן הדבר התגלה כחלק מפרסומת לפלטפורמה. בהמשך החברה עלתה עם קמפיין נוסף בו כיכבה השחקנית נלי תגר. הקמפיין החדש פונה לבעלי עסקים בתחום הביוטי, לציבור הרחב להכיר ולהשתמש בפלטפורמה לאיתור בעלי מקצוע בתחום ולהכיר את ליין הטיפוח של המותג המיוצרים תוצרת כחול לבן.
קטי בלטמן יזמית ומנכ"לית GLAMZ אמרה:"החלטנו ב GLAMZ לצאת בקמפיין חדש וממוקד במטרה להעלות מודעות לצורך של נשים במציאת בעלי מקצוע בתחום הטיפוח שהם אמינים ומקצועיים. לאורך זמן חיפשנו פרזנטורית שתייצג את המותג ואת הערכים בהם אנו מאמינים. בשלב מסוים בתהליך הצוות החליט שזה נכון שאני אוביל את הקמפיין על מנת שבעלי המקצוע והלקוחות יכירו את הפנים שמאחורי המותג. אנחנו מאוד מתרגשים מהמהלך ובטוחים שנצליח להביא את הבשורה לקהל לקוחותינו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה