שיווק ופרסום

כתר ביוזמת ענק לחודש המודעות לסרטן

כתר גייסה את מוצר האייקון שלה לחיזוק המודעות לסרטן השד, וזאת לאור חודש המודעות שחל החודש, זאת לצד פעילות פנימית בחברה בנושא זה
מערכת ice | 
קמפיין שבי רגע של חברת כתר (צילום הילה אייזינגר)
חודש המועדות לגילוי מוקדם של סרטן השד שחל החודש מביא איתו יוזמות מכלל קצוות המשק לטובת הנושא החשוב, כשהפעם חברת כתר יוצאת ביוזמה של מיצג ייחודי. המיצג הוקם בנמל תל אביב ומורכב מאלף כיסאות כתר קלאסיים שחלקם נצבעו ורוד  כצבע המאבק, ומונחים בערימות כך שיוצרים דגם ענק של הסרט הורוד, סמל המודעות לסרטן השד.
מנכ"ל כתר מר אודי שגיא, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע" גב' סיגל רצין וסגנית ראש העיר גב' מיטל להבי, נפגשו בנמל תל אביב לביקור במיצב שהוקם במקום המתפרס על שטח של עשרות מטרים ומורכב כולו מכאלף כסאות כתר בצבעי ורוד ולבן המרכיבים את אייקון הסרט הוורוד המסמל את חודש המודעות לסרטן השד. עבור כתר, המיצב הינו חלק ממהלך נרחב שמבצעת החברה בחודש אוקטובר, בין היתר שיתוף פעולה עם מאה חברות וארגונים מובילים במשק כגון יוניליוור, נסטלה אסם, בנק לאומי, קבוצת פז, מובילאיי, רשת מטבחי רגבה ורבים אחרים, במסגרתו הוצבו במשרדיהם, מפעליהם והאזורים הציבוריים, עמדות של כסא ורוד עם תמונת הסלוגן "שבי רגע" עם ברקוד מוטבע בעמדה המוביל למידע על גילוי מוקדם. 
אודי שגיא מנכ"ל החברה ציין בפני השתיים כי החברה פועלת רבות בעניין  בזירה אך גם בתוך הארגון. זו השנה השניה שניידת ממוגרפיה ואולטרה סאונד תעמוד לרשות כל עובדות החברה בישראל, בפריסה ארצית, ותעודד אותן להיבדק ללא עלות וללא תור במערכת הבריאות הציבורית. הפעילות הוכיחה את עצמה כמצילת חיים לאחר שבשנה שעברה אחת העובדות בחברה אובחנה עם ממצאים בזכות גילוי מוקדם זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה