שיווק ופרסום

מאור שוויצר מככב בקמפיין החדש של גולדסטאר "שחרר ת'וואסח"

גולדסטאר חוזרים לבייס הגברי ופונים לקהל הישראלי במהלך פרסומי שממשיך את הקו האסטרטגי של המותג "תבוא כמו שאתה". תקציב הקמפיין: 2 מיליון שקל
מערכת ice | 
מאור שוויצר גולדסטאר (צילום מסך)
משרד הפרסום מנצ' עם קמפיין חדש של גולדסטאר מבית טמפו יצא בכיכובים של השחקנים מאור שוויצר ושפי מרציאנו, כאשר הפעם מותג הבירה חוזר לבייס ולקהל הגברי הצעיר והמשך הסלוגן שמביא כבוד ללהקת נירוונה "תבוא כמו שאתה".
בקמפיין הלכו על "שחרור הוואסח" ומיתוג הבירה מחדש לקהל הגברי הצעיר הישראלי, בקמפיין עם הופעות אורח של משה קוקה, קובי סוויסה ומרצ'לו אינצ'ליני, כאשר המהלך הפרסומי ממשיך את הקו האסטרטגי של המותג "שחוגג את הישראליות האותנטית, הת'כלסית, בגובה העיניים והלא מתאמצת. הקמפיין קורא לשחרר את הוואסח, לוותר על הפוזה ופשוט לחזור לבסיס האהוב והמוכר - גולדסטאר".
הקמפיין עלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות, ותקציב העלות להפקת הקמפיין החדש עומד על 2 מיליון שקל.
קרדיטים:
משרד פרסום: מנצ'
קריאייטיב: קובי אדרי, חן עזראי, נועם נוי, יוסי סבג
דיגיטל: אבי סעדה, אור שטרן, נועם דוד, שיר תהל
ניהול לקוח: אלעד לוי, דריה נטל, מור רוט
הפקה: רינת לביא, ערן הראל
לקוח: יואש בן אליעזר, אורי אלדר, עדן קורן, נועם שמואלי
אסטרטגיה: שרון שליו, תמר מצאלחה
במאי: רני כרמלי
צלם: טובי הוכשטיין
הפקה: ראבל
מוזיקה: ישי סוויסה
ליהוק: רותי בלום
עורך: יאיר תמיר
פוסט: ברודקאסט צפון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה