שיווק ופרסום

טוויטר בצעד שיעצבן מאוד את המשתמשים

הרשת החברתית, שהולכת ומתמלאת בפרסומות בשנים האחרונות, הכריזה כי המצב הולך להחמיר באופן קיצוני בזמן הקרוב, ונראה שהפרסומות יגיעו לכל מקום
יאיר מור | 
טוויטר וכסף (צילום freepik)
"השיחה בחסות..." – טוויטר החלה בניסוי חדש שבודק דרכים שונות להציג פרסומות בממשק התגובות לציוצים ברשת החברתית, כך הודיע ברוס פאלק, מנהל הכנסות מוצר בחברה, בציוצים שהעלה אליה.
הפרסומות החדשות יוצגו, לדבריו, באפליקציות של טוויטר לכל הסמארטפונים ובכל המדינות בהן הרשת החברתית פעילה, אחרי התגובה הראשונה, השלישית והשמינית בכל שרשור שהמשתמש נכנס לקרוא.
 
"אנחנו רואים הזדמנות גדולה לבנות (שירות) פרסומות היוצר ערך ומיישר תמריצים ליוצרים ומפרסמים", כתב פאלק.
הפרסומות הולכות ומשתלטות על טוויטר בשנים האחרונות – אך עד כה הן הוצגו רק בפיד, בדמות "ציוצים מקודמים" שהופיעו בתדירות משתנה בין יתר הציוצים שמוצגים לכל משתמש. עתה, דוחפת הרשת החברתית האמריקאית את הפרסומות גם לממשק התגובות לציוצים, שעד כה הוצג באופן שמזכיר פורום: הציוץ המקורי תחילה, וממנו יוצא קו שאליו מתחברות תגובות שנשלחו אליו והתגובות שנשלחו אליהן. עתה, הרצף הזה ייקטע כפי שנראה בדוגמה על ידי משבצות אפרפרות שבהן מוצגות פרסומות.
למרות שכרגע מדובר בניסיון, לפי הניסוח של פאלק נראה שהחברה נחושה לדחוף את הפרסומות החדשות, והשאלה היחידה היא דרך הצגתן הגרפית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה