שיווק ופרסום

בגיתם הכריעו: זה המנכ"ל החדש של משרד הפרסום

ממועדון הנוסע המתמיד באל על, לעולמות הפרסום: בקבוצת גיתם הודיעו על זהות המנכ"ל החדש של משרד הפרסום  שיחליף את קרן בכר אמיתי ויובל וינגסט שכבר הודיעו כי יפרשו. עדו הר טוב: "ענף הפרסום בישראל, מצוי בתקופת מעבר, המחייבת ריענון"
יהודה לוינגר |  1
ליאור טנר (צילום איל יצהר)
לאחר ההודעה על פרישתם של המנכ"לים המשותפים, קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט, בקבוצת גיתם הכריעו על זהותו של המנכ"ל החדש של משרד הפרסום גיתם BBDO, שיגיע גם הוא, כמו קודמיו, מתחום השיווק: ליאור טנר בן ה-47 שמגיע לעולם הפרסום לאחר ששימש כמנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל-על וכרטיס האשראי  Fly Card.
טנר כיהן בעבר כמנכ״ל רשת הספרים והציוד המשרדי ״דיונון״, מנכ״ל כרטיס האשראי Powercard ובתפקידו האחרון היה, כאמור, מנכ״ל מועדון הנוסע המתמיד של חברת ״אל על״ ומי שהפך את כרטיס האשראי Fly Card, להצלחה מסחררת עם מחזור סליקה של 30 מיליארד שקל, ורווח של 25 מיליון דולר.
לטנר ניסיון עשיר בתחומי השיווק, האסטרטגיה והוא נחשב מוביל בתחום הדאטה הדיגיטלית. טנר הוא בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ת״א ובעל תואר שני (MBA) במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.
עדו הר טוב, מנכ״ל  ושותף בקבוצת ״גיתם״, המונה 11 חברות בתחומי המדיה השיווקית מסר לאחר המינוי כי "ענף הפרסום בישראל, מצוי בתקופת מעבר, המחייבת ריענון בדרכי העבודה, במערכות היחסים עם הלקוחות ובגיבוש מערכות שירותים נוספות. ליאור מביא עמו מטען עצום של ידע וניסיון בעולם הדיגיטלי ושילובו בעולמות הצורך של הלקוח, בניהול פעילויות המבוססות על נתונים משתנים וכן ניסיון רב בעולם השיווק המשתנה וביצירת אסטרטגיות יצירתיות ממוקדות רווח. כל אלה יעמדו לרשות לקוחות גיתם BBDO וללא ספק ישיאו להם תועלת ורווח ניכר".
ליאור טנר הוסיף: "לאחר שנים של ניהול והובלה בצד של הלקוח ועיסוק בתחומים מגוונים בעולם הקמעונאות והתעופה, אני שמח לתרגם את הניסיון והידע שצברתי בתחומי השיווק, האסטרטגיה והעולם הדיגיטלי, לפעילות פרסומית ממוקדת במטרות העסקיות של לקוחות גיתם BBDO, ולהיות שותף בהובלת החברה אל הדור הבא של עולם הפרסום. עולם הפרסום נמצא ללא ספק בתהליך שינוי עמוק והאתגר הגדול הוא להיערך לשינוי ולייצר תפיסות רעננות ומנועי צמיחה חדשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקווה שהוא מנכ"ל מתמיד.. (ל"ת)
    דנה 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור