שיווק ופרסום

זו האוניברסיטה שזרמון יוביל את תקציב הפרסום שלה

בן גוריון בנגב בחרה במשרד הוותיק לניהול התקציב שעובר אליה מגיתם בהיקף של 3 מיליון שקל בסך הכל, כאשר גם יכין בחרה במשרד להובלת פעילות הדיגיטל שלה
מערכת ice | 
אילון זרמון (צילום ויקיפדיה, pixabay)
אוניברסיטת בן -גוריון בחרה במשרד הפרסום זרמון לניהול תקציב הפרסום שלה. על פי ההערכה הראשונית, תקציב הפרסום עומד על לפחות 3 מיליון שקל ויופנה ברובו לפעילות דיגיטלית של האוניברסיטה.
ענף ההשכלה הגבוהה חווה תמורות רבות בשנים האחרונות, מהתחזקות המכללות, עבור דרך הצעות לימודים של ענקיות הטכנולוגיה כגון גוגל ופייסבוק ועד להצהרות של מובילי עולם ההייטק דוגמת אלון מאסק שתעודות לימודים לא מעניינות אותם אלא יכולות ואישיות של המועמדים. התחרות על ליבם של הסטודנטים מתבטאת גם בהוצאות השנתיות לפרסום שעומדות על פי ההערכות על למעלה מ100 מיליון שקל בשנה, כשרוב התקציבים מופנים לפעילויות דיגיטליות המתאימות יותר לגיל הצעיר של קהל היעד.
הפרסום לאוניברסיטת בן גוריון יתרכז בבניית המיתוג מחדש שיבליט את היתרונות של אוניברסיטה בכלל ובן גוריון בפרט על פני אלטרנטיבות ההכשרות הרבות שצצות בעולם החדש. "ממחקרי עומק שערכנו מצאנו שהתדמית של אוניברסיטת בן גוריון בנגב גבוהה " - אומרת אליקה מרחבי מנכ"לית פרסום זרמון.
"אוניברסיטת בן- גוריון בנגב נתפסת בקרב הסטודנטים כאוניברסיטה עם חיי קהילה עשירים ורמת לימודים גבוהה, שנמצאת בתחרות מתמדת מול מכללות שהולכות ומשתפרות, מוסדות אלטרנטיביים שמציעים הכשרות ממוקדות וכמובן אוניברסיטאות איכותיות אחרות. זה מרתק ומאתגר להצטרף למאמצי השיווק של אחד המוסדות האייקוניים בישראל בשוק כה סוער".
זרמון גם זכה בתקציב הדיגיטל של יכין . הפעילות תנוהל לכל רוחב היריעה הדיגטלית החל מפעילויות אורגניות ועד לפעילויות ממומנות בפלטפורמות של גוגל, פייסבוק אתרי הפרימיום בישראל ועוד. יכין מתעתדת להיכנס לפעילות דיגיטלית עמוקה יותר מבעבר .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה