שיווק ופרסום

זו הסיבה שיצרני התוכן המובילים בטיקטוק משתיקים את העמוד

מאוחדת משיקה בשיתוף טיקטוק ישראל עמוד חדש שיעלה כחלק מקמפיין בשפת הסימנים. מהלך ייחודי זה עולה לרגל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, בהשתתפות יצרני תוכן מובילים ומוכרים ובהדרכת שרה גבאי וילמד את הגולשים מילים בשפת הסימנים ברשת החברתית
מערכת ice | 
טיקטוק חוגגת מיליארד משתמשים (צילום freepik, pexels)
המתורגמנית לשפת הסימנים שרה גבאי, המוכרת מחדשות 12, יוצאת מהבועה הקטנה בצד המסך ומלמדת את יצרני התוכן המובילים בטיקטוק מילים בשפת הסימנים. קמפיין ייחודי זה, וראשון מסוגו בישראל, עולה כחלק מהשקת עמוד חדש של מאוחדת ובשיתוף פעולה עם טיקטוק ישראל - הרשת החברתית המובילה. הקמפיין מקודם לרגל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות במטרה להעלות את המודעות לחשיבות שוויון זכויות לאוכלוסיית כבדי השמיעה.
ליאל אלי, שירלי לוי, עדן וטורי, עדן אלאל, לירז עוזרי, אורי נוביק ושחר ליבנה הם רק מחלק מיצרני התוכן שמשתתפים בקמפיין, בנוסף ליצרנית התוכן לירון רחמנוב שהיא כבדת שמיעה מלידה ולקחה גם היא חלק בקמפיין. כחלק מהמהלך יצרני התוכן משפים בעמודים שלהם סרטונים "שקטים" ובהם יסבירו למה בחרו לשתף סרטונים אלו ללא סאונד ובמקביל מלמדים את הגולשים מילים בשפת הסימנים.
 
בישראל כ-1.5 מיליון אזרחים עם מוגבלויות שונות ובמטרה לייצר חברה שוויונית ומכילה יותר נבחרה הרשת החברתית טיקטוק, הפופולארית בעיקר בקרב גילאי 18-25, להיות הפלטפורמה שתוביל את הקמפיין החדש של מאוחדת. קמפיין #שומעים_אתכם נולד ביוזמת אורית ארטל – דלוגין, מנהלת תקשורת שיווקית במאוחדת ובשיתוף משרד הדיגיטל BLINK והוא מתוקשר בימים אלה גם במתחם הנגישות באתר, ביוטיוב, בפייסבוק ובאינסטגרם של מאוחדת.
סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מאוחדת, הזמינה להצטרף לעמוד החדש: "אחד מכל חמישה אנשים בישראל הוא אדם עם מוגבלות. אצלנו במאוחדת אנו דואגים כמעסיק וכארגון נותן שירות רפואי למצוא את הפתרונות המתאימים להנגשת השירות בכל מתקני הקופה".
"האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלנו מחייבת אותנו להתחדש ולהיחשף לקהלים חדשים", אמרה שיפרה פרידמן ויצמן, מנהלת אגף השיווק במאוחדת, "מדובר במהלך פרוץ דרך וייחודי בישראל בפרט ובעולם בכלל, בו אנו מייצרים ערך ותוכן ייעודי להעלאת המודעות לחשיבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. כקופה שחרטה על דגלה הנגשה של המתקנים הרפואיים שלה לאוכלוסייה עם מוגבלויות ואף זכתה לאחרונה בתחרות הגיוון בפרסום מטעם בית הנשיא ואיגוד השיווק הישראלי, היה ברור לנו שנצא למהלך שכזה והבחירה בטיקטוק הייתה  טבעית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה