מדדים ומחקרים

איך לעשות כסף מהטיקטוק שלכם?

מעוניינים לקדם מותג, לשווק מוצר או להפוך את עצמכם לאושייה? הכנו לכם מדריך קצר לניצול חשבון הטיקטוק שלכם לצרכים עסקיים בצורה הטובה ביותר

מערכת ice | 
איך לעשות כסף מהטיקטוק שלכם? (צילום unsplash, pixabay)
רק פעם בכמה שנים יש הזדמנות להצטרף למשהו שנמצא בעלייה מטאורית שהתחילה רק לא מזמן. ועכשיו זו ההזדמנות. הטיקטוק בשנה האחרונה רק הולך וצומח, סוחף את כל עולם הילדים הנוער, ואיתו את עולם השיווק והעסקים.
למה דווקא טיקטוק?
הטיקטוק חדשני בכמה דברים, הבולט שבהם הוא היכולת של כל אחד להתפרסם שם בקלות. בניגוד לאלגוריתם של פייסבוק, בטיקטוק יקדמו גם את מי שאין לו הרבה עוקבים ואם הוא מוצלח הוא יוכל להפוך לכוכב בין לילה.
ככה זה בטיקטוק, הכל עובד בקצב מסחרר, כל יום טרנד חדש וטונות של תוכן שהוא עצמו מהיר ולא עולה על 3 וחצי דקות (האריכו את הזמן מ-דקה)
 
4 דרכים להצלחה שיווקית בטיקטוק:
1. מכירת חשבון
זה לא משנה אם יש לכם חשבון אישי, פיקטיבי או שיווקי, כל חשבון טיקטוק עם מספר עוקבים גבוה הוא נכס דיגטלי לכל דבר ועניין, אפשר לקדם איתו מוצרים ולפרסם את עצמכם וזו בדיוק הסיבה שיש לזה ביקוש ויהיו אנשים שירצו לקנות אותו מכם, ויש אנשים שכבר עשו מזה כמות יפה של הכנסות.
הקונה מרוויח פלטפורמה עם עוקבים קיימים ויכול להשתמש בה כדי להתחיל לפרסם בטיקטוק מנקודת פתיחה גבוהה שיכולה לפרוח.
2. קבלת תרומות
אחד הדברים הנפוצים שמשתמשים בהם כוכבי הטיקטוק הוא טיקטוק לייב, בתוך אופציית הלייב יש אפשרות לצופים אפשרות לפרגן ליוצר הלייב ב"מטבעות". אותם מטבעות כמובן נרכשים בכסף אמיתי (100 מטבעות ב1.39 דולר), והיוצר שמקבל אותם יכול להמיר אותם לכסף בעזרת PayPal.
האפשרות הזאת נחלה הצלחה בקהילת הגיימרים, שתורמים לאושיות גיימינג שמשחקים במשחקים שהם אוהבים ומראים יכולות טקטיות ונותנים פרשנויות מעניינות
3. קמפיינים לחברות ומוצרים
שיטה שהצליחה מאוד באינסטגרם והגיעה גם לטיקטוק: חברות ומותגים שרוצות להגיע לקהל הצעיר מוכנות לשלם למנהלי סושיאל וכוכבי טיקטוק שיפרסמו אותם או יעזרו להם להתקדם שם.
אז אם אתם כבר יודעים לשחות בים הטיקטוק ויודעים איך להצליח ברשת הזו תוכלו להציע לחברות או מותגים שמעוניינים לקדם את עצמם בטיקטוק  לייעץ להם או לנהל להם את החשבון
4. מודעות טיקטוק
טיקטוק מציעה אפשרות שנמצאת גם בפייסבוק ובאינסטגרם והיא קידום ממומן, אם כבר יש לכם מוצר או חברה, או שאתם רוצים להפוך לאושיות בזמן קצר, תוכלו לשלם לטיקטוק תמורת הפרסום שלכם אצלם.
קהל היעד בטיקטוק הוא צעיר כמעט בכולו, וזה אומר שהוא מתוחכם יותר, חדשני יותר ומשתעמם מהר יותר, לכן עליכם לתכנן לעומק מה אתם מפרסמים כדי שדקת התהילה שלכם תתפוס כמה שיותר משתמשים באפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה