שיווק ופרסום

אסף גרניט יחליף את ליאור רז: הג'וב החדש שלו

השף אסף גרניט בג'וב חדש: השופט במשחקי השף יחליף את ליאור רז בקמפיין של אלבר. מנכ"ל החברה: "מברכים על העניין הרב"
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום ויקיפדיה)
השף אסף גרניט ייכנס לנעליו של כוכב ויוצר פאודה ליאור רז? על פי הדיווח של מאור בן הרוש בוואלה! סלבס, השף המוערך ומי ששופט בריאליטי הבישול של רשת 13 "משחקי השף" ומי שהגיש בעבר את "מהפכה במטבח", ייכנס לנעליו של ליאור רז בקמפיין החדש של חברת הרכבים אלבר.
עוד הוסיפו כי על הקמפיין המדובר ירוויח גרניט סכון המוערך במאות אלפי שקלים בשנה. ל-ice נודע כי למרות הפרסום בוואלה ! סלבס  הדברים עדיין לא סגורים סופית, אם כי נראה כי גרניט אכן בדרך  לככב בפרסומות של אלבר. מנכ"ל החברה, אורן אלעזרא מסר בתגובה: "כחברת הרכב המובילה בישראל, אנו מברכים על העניין הרב שהקמפיין החדש שלנו מעורר והוא אכן יהיה שונה ומפתיע. כשיהיה מידע חדש בנושא הפרזנטור והקמפיין נשמח לעדכן".
 
כזכור, ברבעון השלישי של שנת 2021 השיגה החברה הכנסות של 878 מיליון שקל לעומת 782 מיליון שקל ברבעון המקביל - עלייה של כמעט 100 מיליון שקל. העלייה בהכנסות של אלבר הייתה בעיקר מצמיחה בעסקי הליבה. הרווח הנקי של החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-30 מיליון שקל לעומת כמעט 14 מיליון שקל ברבעון המקביל, כלומר סדר גודל עלייה של פי 2.5. בשלושת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הנקי של אלבר ב-76.4 מיליון שקל לעומת 42.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה שנזכיר הייתה שיא משבר הקורונה שכלל מדיניות של ריחוק חברתי וסגרים.
ומה עם ליאור רז? השחקן הוציא בשנה האחרונה את הסדרה הבינלאומית הראשונה שלו בהפקת נטפליקס, ופאודה עצמה הגיעה עד לאיראן. בצד הפרסומי של השחקן, רז החליף צמד פרזנטורים ותיקים שהיו ביחד קרוב לעשור כשנבחר להיות הפרזנטור של ביטוח ישיר ולמעשה החליף את היונים המוכרות או יותר נכון מי שעמדו עד עכשיו מאחורי הקולות של צמד היונים, השחקנים וכוכבי ארץ נהדרת אלי פיניש וטל פרידמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה